U Opelu se ponose podatkom kako danas imaju najmoderniji dizelski portfelj svih vremena. S novim motorom 2.0 CDTI zaokružili su novu generaciju supertihih dizelskih strojeva za modele od Corse do Insignije, i to u tri zapreminske klase. Svi ovi motori (mali 1,3-litarski, srednji 1,6-litarski i veliki 2,0-litarski) razvijeni su prema zajedničkoj filozofiji u tri točke. Prva je poboljšati učinkovitost i smanjiti sve vrste emisija, druga poboljšati responzivnost i okretni moment pri malom broju okretaja dok treća zahtijeva znatno smanjenje razine buke i vibracija radi poboljšanja udobnosti.
Nova generacija posve aluminijskog četverocilindričnog 1,6-litarskog dizelskog motora zvijezda je kompaktne klase. Mediji iz branše prozvali su ga "supertihim dizelom", a on je prvi put predstavljen sa Zafirom Tourer krajem 2013. godine u verziji sa 100 kW/136 KS. Uskoro je uslijedila verzija s 88 kW/120 KS. Motor 1.6 CDTI sada je dostupan i s Merivom (sa 70 kW/95 KS, 81 kW/110 KS i 100 kW/136 KS), Astrom (81 kW/110 KS i 100 kW/136 KS) te sportskom Astrom GTC (100 kW/136 KS). Novi 1,6-litarski turbo dizel ocijenjen je najtišim i najučinkovitijim u svojoj klasi.
Taj je motor sada dostupan i s Opel Mokkom i oduševljava profinjenošću rada, malom potrošnjom (svega 4,1 litra dizela na 100 km u kombiniranom krugu i 109 g/km ugljikova dioksida) i živahnošću. Mokka 1.6 CDTI ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i prelazi s 80 na 120 km/h u petoj brzini za 9,9 sekundi.
Vodeći agregat u novoj Opelovoj ponudi dizelskih motora je 2.0 CDTI. Ovaj novi četverocilindrični agregat nudi impresivan okretni moment od 400 Nm, dok se najveća snaga od 125 kW/170 KS dostiže već pri 3750 okretaja u minuti. On pogoni Insigniju od 0 do 100 km/h za samo 9 sekundi, a najveća brzina iznosi 225 km/h. Ovog će proljeća biti predstavljen novi 2.0 CDTI sa Zafirom Tourer (125 kW/170 KS), a kasnije i u drugim Opelovim modelima poput kabrioleta Cascade.
Baš kao svi drugi Opelovi dizelski motori, i novi je 2.0 CDTI usklađen s najstrožim emisijskim standardima Euro 6. Velika mana dizelskih motora - emisija dušikovih oksida - sada je stvar prošlosti. Naime, Insignia dolazi s Opelovim sustavom selektivne katalitičke redukcije BlueInjection koji uklanja dušikov oksid iz ispušnih plinova motora. Male količine bezopasne tekućine koja se sastoji od uree i vode naziva AdBlueR ubrizgavaju se u tok ispušnog plina prije katalizatora i nakon dizelskog filtra za čestice čađe. Otopina se odmah pretvara u amonijak (NH) koji SCR katalizator apsorbira. Dušikov oksid (NOx) u ispušnom plinu zatim se u kemijskoj reakciji s amonijakom selektivno reducira na bezopasni dušik i vodenu paru.