Mamicu, gledaj i uci: Tako klub postuje svoje navijace

Celnici Sunderlanda zakupili su oglas u lokalnim novinama i tako se zahvalili navijacima na vjernoj podrsci u turbulentnoj sezoni u Premiershipu.

15.5.2014.
7:27
VOYO logo

"Ove sezone...Dali ste nam prosjecnu gledanost vecu od 40.000 navijaca. Brojac karata na Stadionu svjetlosti ste okrenuli vise od milijun puta. Rasprodali ste 11 gostujucih utakmica. Vi i jos 74.153 navijaca je putovalo po cijeloj zemlji i navijalo za nase decke. Vi ste prosli ukupno 9.928 milja kako bi podrzili vasu momcad. I niste prestali vjerovati...Hvala vam, najbolji navijaci u Premier ligi. Vidimo se sljedece sezone", stoji u placenom oglasu u Northern Echou.

Sunderland se spasio u zavrsnici sezone, osigurao ostanak u elitnog rangu i pokazao svijetu kako to radi klub koji drzi do svojih navijaca. Jedna stranica u dnevnom tisku ne kosta mnogo, ali nije niti bitna cijena vec paznja i odanost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dovoljno je nakratko pogledati ove brojke i usprediti s Hrvatskom. Sunderland je gledalo znatno vise ljudi nego cijelokupni hrvatski nogomet prosle sezone. Mozete li uopce zamisliti da bi se i Dinamo zahvalio navijacima. Doduse, nije ih ni previse bilo na tribinama. Mamici su ih p(r)otjerali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo