SRBI NAGRAĐUJU SVOJE: /

Veća zarada za 'domoljubni' listić u kladionici

Image
Foto: AFP

Domoljublje je uvijek na cijeni, a neki mogu dobro i zaraditi na takvim osjećajima.

21.7.2015.
13:00
AFP
VOYO logo

Za prolaz svih srpskih klubova u sljedeće pretkolo Lige prvaka i Europske lige nudi se veći koeficijent. Na kombinirani prolaz Partizana, Vojvodine i Čukaričkog umjesto 4.9, kladionica Mozzarsport daje koeficijent 6.

Umjesto 4,9 koeficijent 6

Vojvodina ima najlakši posao jer je u prvoj utakmici kod kuće svladala latvijski Spartaks 3:0. Minimalnu prednost 1:0 Partizan nosi u Gruziju na gostovanje kod momčadi Dila Gori i Čukarički u Azerbajdžan kod Gabale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Hrvatskoj se tog još nitko nije sjetio, "podebljati" koeficijent za stopostotni učinak našeg četverolista. Što je rekao Baretov stih: "Vjeruj, ali ne pretjeruj"... A tko bi se i kladio na prolaze svih hrvatskih klubova, Dinama, Rijeke, Lokomotive i Hajduka, koji su, čast iznimkama, kiksali u Europi. No, ukoliko ste dovoljno hrabri, a i skloni riziku, zajednički koeficijent "hrvatskog paketa" iznosi čak 43.1!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rijeci najteži posao

Možda će neki staviti novac na prolaz neuvjerljivog Dinama koji je u prvoj utakmici odigrao mršavi remi (1:1) protiv luksemburskih amatera iz Fole. Blamažu bi mogao isprati samo prolaz u 3. pretkolo Lige prvaka. Tu je i najniži koeficijent (1.10).

Rijeka je u najtežoj poziciji (koeficijent 10.0) jer je u prvoj utakmici u 2. pretkola Europske lige kod kuće poražena protiv Aberdeena 0:3. Hajduk je prošao nešto bolje, na Poljudu u četvrtak protiv Kopra mora nadoknaditi zaostatak 2:3 (koeficijent 1.35). Neočekivano, rezultatski je u najboljoj poziciji Lokomotiva, koja kod favoriziranog solunskog PAOK-a putuje s prednošću od 2:1 iz Kranjčevićeve. Kladionice ipak nisu toliko sklone vjerovati u prolaz lokosa, koeficijent je 2.90.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike