Može Manchester City imati sve milijune ovog svijeta kad se njihov klub na nogometnoj, pogotovo navijačkoj sceni doživljava kao - plastični.
A kako i ne bi kad su u samo nekoliko godina iz ispodprosječne engleske momčadi u premier ligi skočili u sam vrh. Šeikovi su novcem kupili igrače i platili vjerojatno najboljeg trenera na svijetu, ali podrška s tribina, onaj istinski fanatizam navijača još im uvijek nedostaje.
Pokušali su svašta, čak i navijati glazbu navijanja sa zvučnika na stadionu i neonske reklame kako bi upotpunili ambijent. Time su, naravno izazvali podsmjehe nogometne javnosti, a novi pokušaj da populariziraju svoju momčad među navijačima dodatno ih je pokopao.
Naime, građani su raspisali oglas kojim traže influencere da im sa stadiona Etihad moraju podijeliti atmosferu i tako privući što više gledatelja. City je u toj objavi dosta diskreditirao Dinamo, Atalantu i Šahtar koji su pošteno zalsužili svoj nastup u Ligi prvaka, nazvavši ih "nepoznatim momčadima koje nisu baš atraktivne za gledatelje".
Kad dođu na Maksimir, mogu izvaditi tekicu i bilježiti jer će tamo sigurno biti prava "škola navijanja" za umjetni engleski klub.