Ljubav, a ne đir / Hajduk u dva dana prodao 'more' pretplata: Love brojku nezamislivu za ostatak HNL-a

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Nakon što su prošle sezone prebacili brojku od 8 500 pretplatnika, Hajduk je ove sezone najavio lov na peteroznamenkastu cifru

13.7.2022.
19:37
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

Hajduk je u ponedjeljak pokrenuo prodaju pretplata za sezonu 2022./2023., a kao što je bilo i s brojem članova početkom godine, Splićani jurišaju na nove rekorde. Da bi svoj cilj mogli ispuniti vrlo brzo pokazalo se i prvo jutro kada su ispred Poljuda prije otvaranja već stajale kolone ljudi.

Hajduk je u svega tri dana prodao više 2 700 pretplata kojima je cijena značajno narasla u odnosu na prošlu sezonu. Tako je cijena pretplata za Sjever 750 kuna, za Istok 1 200, Zapad 1 500, a Zapad Premium 3000 kuna. Najskuplji je Vip Silver za koji pretplata iznosi 7 500 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Malo po malo /

Dinamo objavio kako napreduje prodaja godišnjih ulaznica: Puno ih je još ostalo...

Image
Malo po malo /

Dinamo objavio kako napreduje prodaja godišnjih ulaznica: Puno ih je još ostalo...

Dinamo u deset dana prodao gotovo polovinu pretplata

Usporedbe radi, Dinamo je u prodaju godišnjih pretplata krenuo krajem lipnja i u prvih deset dana je rasprodao 3 400 paketa od ukupno osam tisuća koliko su ih pustili u prodaju. Treba napomenuti da su pretplate za Dinamove utakmice 20-ak posto jeftinije nego što je to slučaj s Hajdukovima.

Dodatni kontekst u koje treba staviti brojke koje je Hajduk dosegnuo u prva tri dana daju podaci iz prošle godine. Naime, ostala tri kluba iz 'velike četvorke' su bilježila tek nešto višu prosječnu posječenost. Osijek je tako na domaćim utakmicama imao 2 764 gledatelja, Rijeka 3 798, a Dinamo 3 967.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što su prošle sezone prebacili brojku od 8 500 pretplatnika, Hajduk je ove sezone najavio lov na peteroznamenkastu cifru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo