Ljubav, a ne đir /

Hajduk u dva dana prodao 'more' pretplata: Love brojku nezamislivu za ostatak HNL-a

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Nakon što su prošle sezone prebacili brojku od 8 500 pretplatnika, Hajduk je ove sezone najavio lov na peteroznamenkastu cifru

13.7.2022.
19:37
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

Hajduk je u ponedjeljak pokrenuo prodaju pretplata za sezonu 2022./2023., a kao što je bilo i s brojem članova početkom godine, Splićani jurišaju na nove rekorde. Da bi svoj cilj mogli ispuniti vrlo brzo pokazalo se i prvo jutro kada su ispred Poljuda prije otvaranja već stajale kolone ljudi.

Hajduk je u svega tri dana prodao više 2 700 pretplata kojima je cijena značajno narasla u odnosu na prošlu sezonu. Tako je cijena pretplata za Sjever 750 kuna, za Istok 1 200, Zapad 1 500, a Zapad Premium 3000 kuna. Najskuplji je Vip Silver za koji pretplata iznosi 7 500 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Malo po malo /

Dinamo objavio kako napreduje prodaja godišnjih ulaznica: Puno ih je još ostalo...

Image
Malo po malo /

Dinamo objavio kako napreduje prodaja godišnjih ulaznica: Puno ih je još ostalo...

Dinamo u deset dana prodao gotovo polovinu pretplata

Usporedbe radi, Dinamo je u prodaju godišnjih pretplata krenuo krajem lipnja i u prvih deset dana je rasprodao 3 400 paketa od ukupno osam tisuća koliko su ih pustili u prodaju. Treba napomenuti da su pretplate za Dinamove utakmice 20-ak posto jeftinije nego što je to slučaj s Hajdukovima.

Dodatni kontekst u koje treba staviti brojke koje je Hajduk dosegnuo u prva tri dana daju podaci iz prošle godine. Naime, ostala tri kluba iz 'velike četvorke' su bilježila tek nešto višu prosječnu posječenost. Osijek je tako na domaćim utakmicama imao 2 764 gledatelja, Rijeka 3 798, a Dinamo 3 967.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što su prošle sezone prebacili brojku od 8 500 pretplatnika, Hajduk je ove sezone najavio lov na peteroznamenkastu cifru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo