DINAMO PREDSTAVIO NOVE DRESOVE: /

Na genijalnom mjestu u Zagrebu hrvatski prvak pokazao tri garniture i objasnio izbor boja

Image
Foto: PIXSELL

U tunelu Grič u četvrtak, 19. srpnja predstavljeni su novi službeni dresovi Građanskog nogometnog kluba Dinamo i tehničkog sponzora adidas

19.7.2018.
16:14
PIXSELL
VOYO logo

Uz audiovizualni šou i video projekciju novih dresova, Tunel Grič je sjajio u bojama grada dok su nove dresove predstavljali Dinamovi prvotimci Dani Olmo, Amer Gojak, Lovro Majer, Amir Rrahmani i Jan Lecjaks.

Od najkvalitetnijih materijala

Novi adidas dresovi izrađeni su posebno za maksimirski klub i napravljeni od najkvalitetnijih sportskih materijala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PIXSELL

Važno za naglasiti - igrači Dinama na travnjak Maksimira u domaćim utakmicama ove sezone istrčat će u legendarnoj plavoj, prepoznatljivoj boji, istoj onoj koju igrači zagrebačkog kluba nose već 90 godina. Tu je i upečatljiva žuta koja bi trebala označiti europsku budućnost, a iz kluba poručuju da je 'ideja nastala kao poveznica povijesti grada, prvih električnih tramvaja koji su bili žute boje, žutih mreža na golovima koje je Dinamo imao kroz povijest te dresova s crno-žutim prugama koje je hrvatski prvak koristio 50-ih godina prošlog stoljeća'. Treći dres je crne boje, jedne od omiljenih u posljednje vrijeme, kakvi su često viđeni u velikim svjetskim klubovima.

Povezica

Sve je objasnio Tomislav Rukavina, direktor sektora marketinga, prodaje i komunikacija GNK Dinamo:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iznimno smo ponosni na ovaj projekt koji smo uspješno realizirali zajedničkim snagama. Već smo prošle sezone svi bili izuzetno zadovoljni našim novim sponzorom adidasom, a tadašnji su dresovi doslovno oduševili naše navijače. Upravo iz tog razloga siguran sam da će novi dizajn sva tri dresa, a posebno boja trećeg dresa izazvati još veće zadovoljstvo i samih igrača, ali i navijačica i navijača Dinama ove sezone. Željeli smo kroz sve tri boje imati poveznicu s našim gradom Zagrebom, u čemu smo i uspjeli, a na promociju smo pozvali najmlađe navijače kako bi i oni bili dio ove velike priče."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo