Mogućnost da Košarkaški klub Zadar proda svoje ime sponzoru za devet milijuna kuna kako bi se financijski oporavio, među navijačima i građanima Zadra nije dobro prihvaćena.
"Mi smo voljni ako treba da Zadar počne iz treće lige igrati, ali da ostane ime Zadar", jasan je osnivač navijačke skupine Tornado BorisMarin.
Klub koji duguje oko 20-ak milijuna kuna, prošle je godine pretvoren u dioničko društvo, a vlasnici dionica su Grad Zadar i država koja je tako naplatila porezna dugovanja.
"Moj je prijedlog da se uz ime Zadar eventualno kroz nastavak imena nekog sponzora ili kroz druge marketinške akcije omogući tom sponzoru da ima svoje reklamiranje, ali da se Zadar, jer Zadar je brend, uvijek ostavi u nazivu", smatra bivši košarkaš Zadra DarkoPahlić.
Tek 10 posto dionica imaju navijači, građani i privatne tvrtke, a da bi se potpuno promijenilo ime kluba, potrebna je suglasnost vlasnika 95 posto dionica.
"Izašao je jedan cjenik koji kola. U principu, taj su cjenik donijele stare uprave .On više ne vrijedi, a novi još i nije donesen. Novo dioničko društvo je zaštitilo ime, ali prodaja je moguća jedino ako pristane 95 posto dioničara. U tom slučaju se ime može promijeniti", kaže MarinoČačić, direktor kluba.