Ovim, dosad najvećim sponzorskim ugovorom ovog japanskog proizvođača, Nissan će postati službeni partner od sezone 2014./2015. do i uključujući sezonu 2017./2018. Tako će Nissan imati prava na sve utakmice, treninge prije utakmica, sadržaje, medije, VIP programe, razne događaje i finale.
UEFA-inu Ligu prvaka po sezoni prati više od četiri milijarde gledatelja te će ovaj dogovor Nissan približiti novim kupcima i zadržati Marku u prvom planu za vrijeme europske nogometne sezone.
UEFA-ina Liga prvaka još je jedan primjer Nissanove podrške uzbudljivim sportovima, koja već uključuje ponosno sponzorstvo Marke Olimpijskih igara u Rio de Janeiru 2016., olimpijskih reprezentacija Velike Britanije i Meksika, Afričkog kupa nacija, sveučilišnog američkog nogometa, Heismanovog trofeja, Kanadske nogometne lige i ambasadora modela GT-R, Usaina Bolta, poznatog obožavatelja nogometa.