Švedska ima veliko značenje za Volvo. Ovom kampanjom žele proslaviti Švedsku i švedski duh koji je zaslužan za to da su vodeći u brojnim segmentima života kao što su sigurnost, dizajn i očuvanje životnog okoliša.
Kampanja koja je spojila Volvo, Zlatana i Maxa Martina nadahnuta je prethodnom suradnjom Volva i glazbene skupine Swedish House Mafia. Međutim, ovaj put je kampanja snimana na sjeveru Švedske, zajedno sa Zlatanom, njegovom suprugom i njegova dva sina.
Automobilska zvijezda spota je Volvo XC70, glazba je djelo Maxa Martina i predstavlja suvremenu interpretaciju švedske himne, čiji tekst izgovara upravo Zlatan Ibrahimović.
Kampanja s modelom XC70 primarno je namijenjena švedskom tržištu, a Volvo će napraviti dodatni film za međunarodnu upotrebu u kojoj će glavnu ulogu igrati Volvo XC60. Kampanja će u sljedećih nekoliko tjedana i mjeseci biti predstavljena diljem svijeta.
"Ovo je projekt u kojem sam sudjelovao svim srcem. Oduvijek sam volio automobile, a Volvo je savršen izbor obiteljskog automobila. Ovu proslavu Švedske pamtit ću do kraja života. Krajnji rezultat s potpuno novim verzijom nacionalne himne zvuči magično", izjavio je Zlatan Ibrahimović.