službeno otvaranje u lipnju /

Evo što vas čeka u Muzeju automobila!

Image
Foto: Pixsell

'Svim zainteresiranima željeli smo pokazati kako će Muzej djelovati u budućnosti, a zanimanje Zagrepčana je doista bilo veliko, između 10 i 15 tisuća posjetitelja, među kojima je bio i hrvatski predsjednik Ivo Josipović', rekao je voditelj projekta Valentin Valjak.

27.1.2013.
10:11
Pixsell
VOYO logo

Muzej automobila "Ferdinand Budicki" u Zagrebu, čije će službeno otvaranje biti u lipnju ove godine, prvi put je širom otvorio svoja vrata u Noći muzeja i posjetitelji su, na jednom mjestu, mogli uživati u razgledavanju 50-ak 'oldtimera', starodobnih automobila i motocikala, predstavljenih na više od 1.500 četvornih metara budućeg muzejskog prostora u Ulici kneza Lj. Posavskog.

Po riječima voditelja projekta ValentinaValjka, to je bila prva faza u razvoju nacionalnog Muzeja automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svim zainteresiranima željeli smo pokazati kako će Muzej djelovati u budućnosti, a zanimanje Zagrepčana je doista bilo veliko, između 10 i 15 tisuća posjetitelja, među kojima je bio i hrvatski predsjednik Ivo Josipović", kazao je Valjak za Hinu.

Najvredniji izloženi primjerak 'oldtimera' bio je Ford T iz 1922., a izloženi su bili i Citroen DS, Citroen 2CV, Citoren AMI 6, Volkswagen kombi T1, Volkswagen buba, Volkswagen kubelwagen, Mini Morris, Zastava 750 (fićo), Velorex Oskar, Triumph Spitfire, Panhard, Porsche 911, Volkswagen Karmann Ghia, Peugeot 404, Opel Olimpia rekord, DKW roadster F-12, Mazda, Messerscmith, DKW 1000s, Citroen SM, Mercedes, Nash Standard six, Opel Olympia cabrio, Fiat 1100, Ford, Talbot Matra Murena, Tatra, Formula 3 Renault, Jeep Willys i Fiat 500 Topolino.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za ljubitelje motora, tu su bili izloženi: Tomos, Yamaha, nekoliko Vespi i nekoliko motora TMZ, izrađenih u Tvornici motora Zagreb, zatim Prima, Solex, BMW R25 s prikolicom Steib, JAP-B4, Puch 200, DKW 125 te BMW 250 i BMW 350.

U Hrvatskoj je, prema statistici MUP-a, više od šest tisuća vlasnika starodobnih strojeva koji nemaju adekvatan prostor za svoje aktivnosti.

"Želja nam je povezati cjelokupnu 'hrvatsku scenu' starodobnih vozila oko zajedničkog cilja - stvaranja jednog unikatnog prostora koji bi zbog svojih eksponata imao galerijsku i muzejsku vrijednost, ali bi ujedno bio i 'živi' prostor s nizom popratnih sadržaja", kazao je Valjak.

U prostoru Muzeja bi se održavale tematske izložbe fotografija, tehničke radionice, predavanja i tribine, restauracije, projekcije filmova i druge manifestacije povezane s predstavljanjem, učenjem i promoviranjem 115. godina duge povijesti prometa Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo