SAD čeka nedjelju i 53. Super Bowl, i dalje najveći sportski događaj na svijetu, ali i najveća tvornica zabave. Nastupiti na Super Bowlu za glazbenike je stvar prestiža, a u svijetu oglašavanja to je trenutak biti ili ne biti.
Charlie Sheen postao je prekaljeni ljubitelj kikirikija, reper 2 Chainz obožava novu mobilnu aplikaciju, a glazbenik John Legend kao novopečeni tata hrva se s pelenama.
Reklame Superbowla bez sumnje najbolja su marketinška igra na svijetu.
"CBS mreža koja prenosi Super Bowl ove godine objavila je da 30-sekundni TV-spot košta 5,25 milijuna dolara. Dakle, 175 tisuća stoji jedna sekunda reklame na TV-u što je već više od prošle godine kad je bilo 5,2 milijuna", rekao je Boris Belak, marketinški stručnjak.
To je najveća televizijska tvornica novca na svijetu. Super Bowl će u nedjelju gledati više od 100 milijuna ljudi. U svijetu oglašavanja nema boljeg termina za prodaju svog proizvoda. Što veća kreativnost, što slavnija osoba, to veća zarada.
Najveći divovi koji ulažu nekoliko milijuna dolara u svoje reklame tradicionalno jest industrija pića.
"Ti su spotovi na neki način najava najčešće nagrađenih spotova kasnije na najvećim oglašivačkim festivalima na Cannesu i u New Yorku", dodao je Belak.
Kako je budžet neograničen, jednadžba je jasna; gotovo ne postoji poznata osoba koja bi odbila Super Bowl reklamu. Kao što se ne odbija ni glazbeni nastup u poluvremenu utakmice; ove godine to je bend Maroon 5.
Čisto za usporedbu, iako glazbenici nastupaju "pro bono" na Super Bowlu jer NFL pokriva sve troškove, samo prošle godine nakon nastupa Lady Gage prodaja njezinih albuma porasla je za tisuću posto. Sličan scenarij čeka i Maroon 5.