Super Bowl, najveći sportski događaj u SAD-u, svojevrsna je "tvornica novca", pa se tako procjenjuje da će ovogodišnja potrošnja vezana uz njega biti rekordna, odnosno da su Amerikanci ovog vikenda potrošili čak 14,3 milijarde dolara.
Prošlogodišnje izdanje, u kojem su Seattle Seahawksi pobijedili Denver Broncose sa 43-8, u prosjeku je gledalo 111,5 milijuna gledatelja, čime je postao najgledaniji TV program u povijesti SAD-a. No, ovogodišnji Super Bowl vjerojatno će biti novi rekorder, budući da se procjenjuje da će prosječna gledanost dostići 115 milijuna.
Prošle godine televizijska kuća "Fox" je emitiranje 30-sekundnih promidžbenih spotova naplaćivala po cijeni od četiri milijuna dolara, a ove godine reklamni prostor je još skuplji, košta 4,5 milijuna dolara za 30 sekundi. Budući da je emitirano više od 70 reklama, zarada će premašiti 315 milijuna dolara.