U novouređenom showroomu u Zagrebu, Mlinar, vodeći regionalni pekarski lanac maloprodaja, predstavio je najnovije kreacije inspirirane okusima svijeta, dodatno obogaćujući svoj raznolik asortiman. Moderno dizajnirani showroom, u sklopu kojeg se nalazi i Mlinarov razvojni laboratorij, na jedan dan postao je mjesto druženja i gastronomskog putovanja svijetom, okupivši brojne goste, novinare i influencere, koji su imali priliku kušati Mlinarove novitete i sudjelovati u pokretanju nagradne igre "Okusi svijeta u Mlinaru".
Predstavljeni su slatki i slani noviteti: hrskavi 'sourdough kruh', talijanski 'sendvič s mortadelom i pistacijom', grilani 'panini sendvič' te izvrsna 'focacca'. Gosti su uživali u mirisnom 'bavarskom perecu', egzotičnom 'azijskom štapiću“, ali i poznatom 'bureku' koji jeu novoj interpretaciji obogaćen svježim tikvicama. Slatki belgijski 'štapić s lješnjacima' oduševio je prisutne kao i nova Mlinarova poslastica, čokoladna 'Babka' koja je tom prigodom premijerno predstavljena.
Rukovoditeljica Službe marketinga i razvoja u Mlinaru, Kristina Marija Jurčić, istaknula je: "Mlinar danas nije samo mjesto gdje se proizvode kruh i peciva, već je i centar inovacija. Uvijek smo u potrazi za novim okusima, teksturama i načinima prezentacije da zadovoljimo sve zahtjeve naših kupaca. Naši tehnolozi neprestano eksperimentiraju s recepturama i traže savršenu ravnotežu tradicionalnih sastojaka i modernih tehnika. Vjerujemo da nas izdvaja naša sposobnost da predvidimo potrebe naših kupaca i da im pružimo proizvode koje žele prije nego što ih sami traže.“
Iskusni Mlinarovi tehnolozi vodili su goste kroz degustaciju otkrivajući zanimljive priče i tehnološke detalje iza stvaranja novih proizvoda. Posebno oduševljenje prisutnih izazvao je Mlinarov 'sourdough kruh', ručno izrađen s domaćim kiselim tijestom, koji postiže savršenu harmoniju okusa i teksture kroz proces hladne fermentacije od minimalno 15 sati. „Ovakav pristup proizvodnji kruha vraća nas tradicionalnom načinu pečenja, onako kako su ga radili naši stari, što dodatno naglašava njegovu kvalitetu i nutritivnu vrijednost,“ pojasnio je tijekom degustacije tehnolog Luka Katić, jedan od zaslužnih što je ovaj izvanredan sourdough kruh stigao na police Mlinarovih trgovina.
Osim novog sourdough kruha koji proteklih godina doživljava veliku popularnost među ljubiteljima zdrave prehrane, predstavljena je sočna focaccia te gurmanski sendviči inspirirani Italijom, 'sendvič s mortadelom i pistacijom“ te grilani 'panini sendvič' koji je nastao po uzoru na talijanski klasik, a u Mlinarovoj verziji dolazi s finom kuhanom šunkom, cheddar topljenim sirom, ukusnom mozarellom i kiselim krastavcima.
Josip Jelinić, tehnolog u Mlinaru, dalje je predstavio raznolike slane novitete: 'azijski štapić', inspiriran popularnom azijskom kuhinjom, koji nudi specifičan okus hrskavog punjenog tijesta s mnoštvom povrća i sočnog svinjskog mesa, upotpunjen sweet chilli umakom. 'Burek motani s tikvicom', tradicionalni bosanski specijalitet, osvaja hrskavošću i sočnošću, kombinirajući domaći kravlji sir i svježe tikvice te 'bavarski perec' s krupnom soli, savršeno sjajne smeđe glazure, mekan i hrskav istovremeno, omiljeno pecivo koje se može jesti tijekom cijele godine.
Predstavljeni su i slatki noviteti – kremasti belgijski 'štapić s lješnjacima' i najnoviji Mlinarov dragulj – čokoladna 'Babka', ukusni brioche kolač, koji vuče korijene iz Poljske. Babka, što na poljskom znači baka, predstavlja slatki pleteni kruh koji se tradicionalno priprema za vrijeme Uskrsa i drugih blagdana. No, ljubitelji ove poslastice traže svaku priliku da uživaju u njoj, a njezin izvanredan sočan okus mami osmijeh na lica i vraća nas u dane kada su bakine slastice bile sinonim za sreću. Uskoro će Babka biti dostupna u svim Mlinar prodavaonicama, omogućujući kupcima da uživaju u ovoj tradicionalnoj delikatesi.
Uz degustacije Mlinarovih noviteta, gosti su imali priliku upoznati se s proizvodnim procesom u Mlinarovom pogonu te sudjelovati u kreativnoj radionici ukrašavanja focaccie.
U sklopu kampanje, organizirana je velika nagradna igra, koja traje do 18. svibnja. Sve što sudionici trebaju, jest isprobati sedam zamamnih Mlinarovih noviteta inspiriranih najpoznatijim recepturama iz svih krajeva svijeta. Zaštitno lice kampanje, Kristijan Iličić, poznati travel bloger i snimatelj koji je posjetio više od 193 države svijeta, obratio se okupljenima s Tajlanda i pozvao ih da isprobaju nove Mlinarove svjetske okuse i zaigraju nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti vrijedne nagrade, a glavna je putovanje u Tajland za dvije osobe u organizaciji Nomadik Travela i Kristijana Iličića osobno. Više o nagradnoj igri možete saznati ovdje.