U doba kada je Google još bio istraživački projekt na Sveučilištu Stanford, kada su se počele formirati prve online zajednice (preteče današnjih društvenih mreža), kada se nije pričalo o virtualnoj i proširenoj stvarnosti, u Bostonu je 1996. godine osnovana jedna od prvih digitalnih agencija na svijetu, iProspect. 20 godina kasnije, iProspect je izrastao u vodeću globalnu digitalnu agenciju, sa više od 3.000 zaposlenika diljem svijeta.
Sredinom 90ih digitalnim marketingom dominirao je SEO, tj. optimizacija web stranica za prve tražilice poput Altaviste. Međutim, ubrzo je uočen potencijal i ostalih digitalnih kanala, ali usvajanje digitalne komunikacije teklo je sporo. Sljedećih 10ak godina digitalni kanali bili su neistražen teritorij te su čak i najinovativniji oglašivači polagano kretali u prve „digitalne“ korake. S druge strane, posljednjih 10ak godina stvari su se promijenile – digitalni kanali sada više nisu nepoznanica, više se ne raspravlja treba li imati web stranicu, a mnogi se već godinama oglašavaju na digitalnim medijima.
„Tijekom proteklih 20 godina mi smo učili, razvijali se i sazrijevali zajedno s našim klijentima i partnerima. Dapače, iProspect je odigrao i utjecajnu ulogu u razvoju marketinških proizvoda naših partnera kao što su Google, Microsoft ili Facebook, kako su oni postajali sve više sofisticirani. iProspect je također evoluirao i danas nudi najširi raspon usluga i alata za digitalni marketing, pomoću kojih donosimo poslovni uspjeh našim klijentima!“, izjavio je Jeremy Cornfeldt, generalni direktor iProspect-a za Ameriku.
iProspect je u našoj regiji prisutan već dulje vrijeme, a 2015. godine osnovan je i ured u Zagrebu koji je odgovoran za cijelu regiju Adriatics. „Naša misija je donijeti poslovni rezultat našim klijentima – a to ne znači klikove i prikazivanja oglasa, nego prodaju i rast poslovanja!“, izjavio je Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect za regiju Adriatics, te nastavio: „To postižemo strateškim pristupom, kontinuiranim učenjem i unapređenjem svega što radimo, a uz pomoć ekskluzivnih, globalnih alata koje imamo kao dio globalne iProspect mreže“.
Kroz 20ak godina (digitalni) marketing se strelovito brzo razvijao, dinamikom koja je do tada bila nezamisliva, a sve je to omogućio jednako tako brz razvoj tehnologije. Dok je početak digitalnog marketinga bio rezerviran za tehnološki potkovane stručnjake koji bi mijenjali kôd stranice da bi ju tražilice bolje pozicionirale, danas smo svjesni koliko je sva ta tehnologija nebitna ukoliko u prvi plan ne stavimo – ljude. „Naš uspjeh leži u rukama naših ljudi. Bez obzira zakupljujemo li oglašavanje na tražilicama, vodimo komunikaciju na Facebooku, radimo programatski zakup medija ili izrađujemo web stranice, marketing je ljudski posao – obraćamo se ljudima. Upravo zato zapošljavamo talentirane i motivirane ljude koji razumiju kako digitalni marketing učiniti više ljudskim.“, tvrdi Vjekoslav: „Gradimo na čvrstim temeljima od 20 godina iskustva i znanja. Međutim, put je tek pred nama i radujemo se još mnogim godinama koje dolaze.“