Upoznajte nove hrvatske food blogerice!

Image
22.12.2018.
10:28
VOYO logo

Influenceri, blogeri, instagrameri postali su dio naše svakodnevnice. Razni sadržaji putem blogova, objava na društvenim mrežama ulaze u naše živote, bude naš interes, a sve češće iz istih i ponešto naučimo

Tako je posebno zanimljiva i online gastro scena koja svakim danom, kroz fotografije hrane, nove recepte i savjete u pripremi jela, inspirira mnoge.Kraj godine je uvijek bogat raznim događanjima, a ovaj put je donio i pravu poslasticu za food blogere, ali i one koji to tek žele postati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image

Delimano, poznati kulinarski brand, kroz svoj projekt „Postani Delimano food bloger“ podržao je mlade snage na hrvatskoj gastro sceni u njihovoj strasti i ljubavi prema kuhanju.

U sklopu Delimanovog projekta, tijekom studenog i prosinca, na nagradnom natječaju odabrano je 10 kandidata koji su svojim prijavljenim radovima pokazali izniman trud i aspiraciju da se etabliraju kao gastroblogeri. Zatim su za njih održane četiri tematske radionice pod mentorskom palicom poznatih gastro blogerica Andree Cukrov, Sandre Rončević, Ive Savić i Ivane Šakić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radionice su pokrivale teme: tradicionalna hrana, egzotična hrana, brzo, a zdravo te slastice, a na njima su mlade,predane blogerice (@foodandmoodblog, @foodona_, @ivafi_healthylittletooth, @kefirolicious, @_mama_drama, @mamika.tea, @miss_devildoll, @pinchofamour, @veganica_hr, @whoishungry) imalepriliku pripremiti više od 25 ukusnih jela, naučiti trikove i savjete, savjete o pripremi i prezentaciji hrane kroz bloging i fotografiranje.

Radionice i projekt podržala je renomirana i cijenjena pjevačica Ksenija Erker, koja je ujedno i Delimano ambasadorica.

„Ponosni smo i zadovoljni da smobaš mi kroz projektDelimano food bloger mogli pružiti vjetar u leđa novim, kvalitetnim snagama na hrvatskoj online gastro sceni. Fantastična energija i pozitiva koju je ovaj projekt donio, nama je dodatni poticaj da nastavimo u približavanju mlađoj, online ciljnoj skupini što nam je svakako jedan od fokusa za iduću godinu.“ - zaključila je Dijana Maglov, Delimano Senior Brand Managerica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kuća Kardashian
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo