Svake godine desetoro djece nauči plivati zahvaljujući donacijama dm millennium jumpa

Image
Foto: Promo

Deveti dm millennium jump okupio je oko 2.800 sudionika koji su u subotu 25.

27.7.2015.
13:11
Promo
VOYO logo

Škola podučava plivanje prema Halliwick metodi koja govori da se uz pravilnu prilagodbu svatko u vodi može osjećati dobro i plivati. Naglasak je na učenju kroz igru što otklanja inhibicije, a grupni rad otvara put za učenje novih društvenih vještina.

"Dječjem vrtiću Latica ova potpora punih 9 godina pruža mogućnost realizacije programa iznad standarda koji je postao sastavni dio rehabilitacije. 'Program hidroterapije i Male škole plivanja' kreće od navikavanja na vodu, opuštanja i održavanja na vodi do samostalnog plivanja. Aktivnosti na bazenu potiču samostalnost, jačaju samopouzdanje, komunikaciju, međusobnu podršku i osjećaj pripadnosti. Rezultat je napredovanje djece na svim razvojnim područjima", izjavila je Vesna Penjalov, ravnateljica Dječjeg vrtića Latica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo

"Više od 16.000 sudionika dm millennium jumpa i njegova dugogodišnja tradicija potvrđuju našu predanost pružanju dugoročne podrške zajednici, na čemu dm uvijek inzistira. Prateći napredak i uloženi trud djece, raduje nas što smo zajedno s tisućama sudionika dm millennium jumpa u tome i uspjeli", izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a. Polaznici Škole za plivanje Dječjeg vrtića Latica sudjelovali su i u ovogodišnjem dm millennium jumpu te su pokazali što su naučili tijekom protekle godine, a tisuće skakača su s četiri skoka malim polaznicima pokazali svoju podršku. Sa zadarske rive skakalo se na noge, na glavu i s loptama na napuhavanje. Najnoviji skok, kostimirani dm dress-up domino, unio je dašak karnevalske atmosfere na rivu, a u narančastim dm majicama skakači su vlastitim tijelima poslali poruku "We love Jadran". Sudionici i posjetitelji najmasovnijeg skoka u more mogli su sudjelovati i u najmasovnijem dermatološkom pregledu. Za sigurnu ljetnu zabavu dm je na rivi organizirao besplatne preglede, a čak 10 dermatologa pregledalo je više od 600 sudionika i posjetitelja.

Image
Foto: Promo
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo