FoodBev je pobjednike objavio tijekom posebne svečanosti održane na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE), najvažnijem britanskom događaju za inovacije u industriji.
Jamnica je svoj ProGame napitak koji vraća snagu i energiju bez opterećenja organizma kofeinom i šećerom, plasirala na tržište kao inovaciju prije dvije godine. Riječ je o novoj generaciji funkcionalnog pića koje je u potpunosti razvijeno i proizvedeno u Jamnici od koncepta i imena proizvoda, dizajna, recepture, identiteta brenda sve do proizvodnje u Jamničinom proizvodnom pogonu u Pisarovini. Ova pobjeda i priznanje se idealno nadovezuju na filozofiju brenda. Naime, ProGame, puneći energijom i izoštravajući performanse, promovira pobjednički duh i fokus na vrhunske rezultate.
FoodBev je organizacija osnovana 2000. godine u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu i osmišljene su kako bi slavile izvrsnost i inovaciju u različitim kategorijama globalne industrije pića. Već i ulazak u finale brendovima može osigurati prepoznatljivost na globalnoj razini, a pobjeda sigurno donosi prestiž i otvara nove mogućnosti za rast i razvoj.