ZAJEDNO ZA ČIŠĆE RIJEKE /

Lidl, Čisto podzemlje i Klub podvodnih aktivnosti Karlovac izvukli 3 kubika smeća iz Kupe

Image

U akciji čišćenja rijeke Kupe koju je Lidl Hrvatska ovog vikenda proveo u suradnji s inicijativom Čisto podzemlje i Klubom za podvodne aktivnosti Karlovac, uklonjeno je gotovo 3 kubika smeća. Druga je ovo godina zaredom da vrijedni volonteri Čistog podzemlja i članovi Kluba za podvodne aktivnosti Karlovac uz Lidlovu podršku sudjeluju u čišćenju Kupe u sklopu globalnog projekta Schwarz grupe, River Cleanup Collective – Together for Cleaner Rivers.

16.9.2024.
12:18
VOYO logo
Image

20-ak volontera - članova inicijative Čisto podzemlje i Kluba podvodnih aktivnosti iz Karlovca u subotu je sudjelovalo u akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. Ronioci su tako iz rijeke izvadili gotovo 3 kubika raznog smeća – plastike, metala, gume, pa čak i jedan bicikl. Sudionici akcije su iskoristili priliku i još jednom pozvali građane da ne bacaju smeće u rijeke, ali i prirodu općenito, već isključivo na za to predviđena mjesta.

Image

„Ponosni smo na aktivnu i dugoročnu suradnju s inicijativom Čisto podzemlje na raznim projektima pa nas tako veseli što smo ponovno dali podršku ovoj akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. U Lidlu Hrvatska nastavljamo i dalje predano raditi na brojnim društveno-odgovornim inicijativama za provedbu strategije REset Plastic, kako bismo doprinijeli uklanjanju plastike iz okoliša i ukazali na važnost zaštite i očuvanja našeg planeta“, istaknula je Lana Jugo, voditeljica CSR-a i održivosti Lidla Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

„Vode u krškim područjima povezuju nadzemlje i podzemlje, čineći jedinstven sustav koji štitimo za buduće generacije. Zbog toga, uz brojne špilje i jame, nastavljamo sa čišćenjem naših rijeka od bačenog otpada, a naša druga akcija čišćenja Kupe, u suradnji s lokalnim ronilačkim klubom je odličan doprinos zaštiti voda u Hrvatskoj“, rekao je ovom prilikom Ruđer Novak, voditelj inicijative Čisto podzemlje.

Image

Grupa Schwarz, koja je s maloprodajnim lancima Kauflandom i Lidlom, jedan od najvećih međunarodnih trgovaca, svjesna je svoje odgovornosti prema okolišu. Zato je razvijena globalna strategija REset Plastic unutar koje se kontinuirano provode projekti koji za cilj imaju čišći okoliš s naglaskom na reduciranje plastike. Unutar te strategije je prije tri godine pokrenut i projekt „River Cleanup Collective – Zajedno za čišće rijeke”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubav je na selu
NOVA SEZONA
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Priča o nama ili hrvatskim negativcima?