U POVODU ČETVRTE SEZONE UPLIFTA / Istraživanje Mastercarda o zadovoljstvu zaposlenika u Hrvatskoj

Image

Rezultati istraživanja ističu ključne faktore za zadovoljstvo zaposlenika, pomažući malim i srednjim poduzećima privući talente

3.7.2024.
12:18
VOYO logo

Četvrta sezona Mastercardovog projekta Uplift, posvećena izgradnji otpornosti malih i srednjih poduzeća (MMSP) u Hrvatskoj, je započela. U sklopu ovog lansiranja, Mastercard je u suradnji s agencijom Ipsos proveo istraživanje kako bi pružio vrijedne uvide u zadovoljstvo i preferencije zaposlenika, pomažući tvrtkama stvoriti bolje radne uvjete te privući i zadržati talente usred značajnih izazova vezanih uz radnu snagu.

Istraživanje je otkrilo da je najvažniji kriterij zadovoljstva poslom plaća (97% ispitanika), zatim međuljudski odnosi (96%), odnos s nadređenima (95%) te balans između privatnog i poslovnog života (94%). Važni elementi također uključuju sigurnost zaposlenja, bonuse i godišnji odmor, dok je najmanje važan faktor mogućnost rada od kuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Modernizacijom turističkih poslova, inicijativa Uplift čini ovaj sektor privlačnijim za zaposlenike. Ove sezone fokusiramo se na pružanje uvida i resursa koji su potrebni malim i srednjim poduzećima kako bi stvorili bolje radne uvjete i zadržali talente. Kroz novi sadržaj i inspiraciju na platformi uplift.hr, nastojimo ojačati našu zajednicu i potaknuti suradnju među alumnijima Uplifta. Dodatno, omogućavanjem prethodnim sudionicima da dosegnu globalnu publiku putem Mastercardove platforme Priceless.com promoviramo njihove poslovne aktivnosti i pokazujemo što Hrvatska može ponuditi“, izjavila je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Image

Prijave za Uplift akademiju otvorene do 1. listopada

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uplift jača otpornost MMSP-ova pružajući resurse i podršku, s fokusom na sektore ključne za hrvatsko gospodarstvo poput turizma i ugostiteljstva. U suradnji s Algebrom, pokrenuta je Uplift akademija, sveobuhvatni obrazovni program namijenjen MMSP-ovima. Prijave za četvrtu sezonu su otvorene do 1. listopada 2024. Svi zainteresirani vlasnici mikro, malih i srednjih poduzeća iz sektora turizma, ugostiteljstva, uslužnih djelatnosti te OPG-ova mogu se prijaviti. Obrazac za prijave je dostupan OVDJE, a uvjeti se mogu pronaći OVDJE.

Mastercard će osigurati 32 stipendije za sudionike koji će, osim edukacije kroz deset modula (Leadership, Alati digitalne transformacije, Poduzetništvo i inovacije, Upravljanje destinacijom, Osnove upravljanja financijama, Turizam i ekonomija doživljaja, AI u marketinškim komunikacijama, Četvrta industrijska revolucija i industrija 4.0, Posvećenost rastu i rezultatima, Korisničko putovanje), raditi u timovima pod vodstvom mentora od studenog ove godine do ožujka 2025. godine i razvijati vlastite projekte koje će na kraju akademije predstaviti potencijalnim investitorima, a pobjednički tim očekuje i novčana nagrada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Svake sezone unosimo promjene u Uplift akademiju, u skladu sa sugestijama polaznika, kako bismo optimizirali njihove želje i potrebe sa znanjima i vještinama koje im možemo ponuditi, s ciljem da vrlo konkretno i jednostavno primijene naučeno na svoje poslovanje. Ove sezone imat ćemo dva nova modula: AI u marketinškoj komunikaciji i Osnove upravljanja financijama. Uz online predavanja i standardni mentorski program, polaznici će se uživo družiti na Meet Upu u Šibeniku gdje će, osim predavanja, moći intenzivnije razmjenjivati vlastita iskustva“, istaknuo je Igor Kundić, član Uprave Algebre, naglašavajući važnost edukacije.

Razlike u zadovoljstvu između sektora

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema istraživanju Ipsosa, postoje značajne razlike u zadovoljstvu između javnog i privatnog sektora. Zaposlenici u javnom sektoru zadovoljniji su slobodnim vikendima, sigurnošću zaposlenja i brojem dana godišnjeg odmora, dok su zaposlenici u privatnom sektoru zadovoljniji mogućnošću napredovanja, dobrim međuljudskim odnosima, mogućnošću rada od kuće i kliznim radnim vremenom.

80% ispitanika otvoreno za promjenu posla

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad pričamo o industrijama, zaposleni u lokalnoj i gradskoj vlasti najzadovoljniji su nagradama i bonusima, dok su s međuljudskim odnosima najzadovoljniji zaposleni u poljoprivredi i građevini. Što se tiče balansa između poslovnog i privatnog života, najzadovoljniji su zaposlenici u školstvu, tvrtkama u vlasništvu grada ili županije i građevini, dok su najmanje zadovoljni policajci, vojnici i vatrogasci.

Čak 80% ispitanika otvoreno je prema opciji promjene posla u idućih godinu dana, iako samo 14% to želi izrazito, dok bi 50% razmislilo o promjeni ako dobiju ponudu. Ispitanici koji rade u privatnom sektoru skloniji su promjeni posla nego oni u javnom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj užvio 13.srpnja
VOYO logo