Iskon predstavio novu ponudu za tisućaše

Image
14.3.2016.
12:00
VOYO logo
  • Nova ponuda iz Iskona korisnicima donosi uštedu od 1000 kuna na pakete superbrzog interneta i televizije
  • Akcija traje dva mjeseca
  • Serija reklamnih TV spotova za kampanju „I bogati plaču“ prva u Hrvatskoj snimljena pametnim telefonom

Čak 1000 kuna čeka sve koji ovog proljeća odaberu Iskonove pakete. Nova akcijska ponuda vodećeg alternativnog telekom operatora donosi dvadeset mjeseci popusta od 50 kuna na sve DUO i TRIO pakete koji sadrže usluge fiksnog interneta i televizije. Novopečeni tisućaši uživat će u VDSL internetu brzine do 50 Mbps downloada i 10 Mbps uploada, te najboljem izboru TV kanala s uključenim premium sadržajima poput CineStar TV Premiere 1 i 2 te SportKlub 1, 2 i 3. Proljetna akcija traje do završetka travnja.

„Iz akcije nisu izostavljeni ni novi korisnici koji odaberu neki od paketa koji ne sadrži Iskon.TV uslugu. Njima je osigurana ušteda od 500 kuna, tj. 20 mjeseci popusta od 25 kuna.“, naglašavaju u Iskonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je predstavio novi televizijski koncept (koji sadrži najkvalitetnije i najgledanije TV kanale) te uveo brzine do 50 Mbps u cijeloj Hrvatskoj, Iskon nastavlja s dodatnim unaprjeđenjem usluge. Prije svega, najavljuje širenje optičkog pristupa internetu tzv. FTTB tehnologijom, koja je sada prisutna na određenim dijelovima grada Zagreba, Rijeke i Splita te korisnicima omogućuje brzine do 80/40 Mbps. Osvježuje se i Iskon.TV sučelje koje donosi interaktivne mozaik kanale, lakše i brže kretanje po TV izborniku te intuitivniji raspored kanala. Odabirom Iskona, osim tisuću kuna, korisnici tako dobivaju i garanciju neprestane inovacije po kojoj je Iskon i otprije poznat.

Image
Image
Image
Image
Image

TV spotovi prvi snimljeni pametnim telefonom

Proljetnu akcijsku ponudu u kojoj novi Iskonovci dobivaju čak 1000 kuna prati i serija TV spotova pod zajedničkim nazivnikom „I bogati plaču“. Na duhovit način prati slatke muke novopečenih tisućaša, koji zbog uštede na telekomunikacijskim uslugama u budžetu imaju dovoljno prostora za ostvarenje nekih dodatnih želja. Radi se o prvoj kampanji u Hrvatskoj u potpunosti snimljenoj pametnim telefonom, iza koje stoji kreativna agencija Senjor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I bogati plaču – cijeđena naranča https://www.youtube.com/watch?v=mgPbDNe4-O4

I bogati plaču – maskica za mobitel https://www.youtube.com/watch?v=lekSQOGt5Us

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo