Investicijom od 11 milijuna eura u obnovu svih soba, izgradnju novog grijanog bazena sa splash padom i pool barom, uređenje restorana i obnovu dječjeg kluba, Bonaca je zaradila četvrtu zvjezdicu.
Pametna ekološka tehnologija
Bonaca je kompleks paviljonskih zgrada uklopljenih u mediteransko zelenilo, smještena 10-ak minuta hoda od Zlatnog rata. Nove sobe su elegantne, udobne i opremljene pametnom tehnologijom koja omogućava smanjenje potrošnje električne energije, čime se doprinosi smanjenju štetnih utjecaja na okoliš.
„Četvrta zvjezdica je nagrada, ali i obaveza. Ono što me raduje je da već sada iz povratnih informacija gostiju vidimo da je investicija bila pun pogodak. Na nama je da i dalje iz godine u godinu poboljšavamo ponudu i omogućavamo gostima uvijek još bolji doživljaj odmora“, poručuje Dino Sokol, izvršni direktor Bluesuna i dodaje kako ocjena od 9,0 na Booking.com pokazuje koliko su gosti zadovoljni investicijom.
Dječji sadržaji ove su godine obogaćeni pa je tako, uz postojeći cjelodnevni program animacije, obnovljen mini klub u kojem najmlađi uživaju u igri s vršnjacima.
U novo je ruho odjenut i restoran, u kojem gosti na velikoj terasi uživaju u bogatim i raznolikim obrocima u sklopu usluge Puni pansion Plus, s pićima uz obroke uključenim u cijenu.
Ulaganjem do bolje pozicije na tržištu
„Ovaj val investicija poboljšava poziciju Bluesuna na tržištu. Podizanje kvalitete usluge, proširenje sadržaja, kvalitetnija infrastruktura neminovno će se odraziti i na prodajne rezultate pa tako očekujem da će oni u narednim godinama i dalje rasti“, kaže Marin Gulan, Bluesunov direktor prodaje i marketinga.
U Bluesunu vjeruju kako je ulaganje u njihove hotele ulaganje i u destinaciju jer se dovode gosti više platežne moći koji više troše i van hotela, čime se potiče lokalno gospodarstvo. Iduća je investicija u Bluesun hotel Marina u Brelima.
Napomenimo kako je Bluesun i ove godine sponzorski podržao najveći bolski festival „Graffiti na gradele“. A upravo je Bonaca 9. rujna, bila domaćin zajedničkom vježbanju Boljana u sklopu Aktivne Hrvatske, sportsko-edukativnog projekta kroz koji je u 11 godina prošlo 46 tisuća građana u više od 100 gradova i općina. I u budućnosti će Bluesun hoteli aktivno pridonositi podizanju kvalitete života lokalne zajednice.