Pogledajte! /

Investicijom od 11 mil. € do četvrte zvjezdice omiljenog obiteljskog odredišta na Braču

Image

Bluesun Holiday Village Bonaca u Bolu na Braču ovu je sezonu dočekao u novom ruhu.

13.9.2023.
10:03
VOYO logo

Investicijom od 11 milijuna eura u obnovu svih soba, izgradnju novog grijanog bazena sa splash padom i pool barom, uređenje restorana i obnovu dječjeg kluba, Bonaca je zaradila četvrtu zvjezdicu.

Pametna ekološka tehnologija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bonaca je kompleks paviljonskih zgrada uklopljenih u mediteransko zelenilo, smještena 10-ak minuta hoda od Zlatnog rata. Nove sobe su elegantne, udobne i opremljene pametnom tehnologijom koja omogućava smanjenje potrošnje električne energije, čime se doprinosi smanjenju štetnih utjecaja na okoliš.

Image

„Četvrta zvjezdica je nagrada, ali i obaveza. Ono što me raduje je da već sada iz povratnih informacija gostiju vidimo da je investicija bila pun pogodak. Na nama je da i dalje iz godine u godinu poboljšavamo ponudu i omogućavamo gostima uvijek još bolji doživljaj odmora“, poručuje Dino Sokol, izvršni direktor Bluesuna i dodaje kako ocjena od 9,0 na Booking.com pokazuje koliko su gosti zadovoljni investicijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dječji sadržaji ove su godine obogaćeni pa je tako, uz postojeći cjelodnevni program animacije, obnovljen mini klub u kojem najmlađi uživaju u igri s vršnjacima.

Image

U novo je ruho odjenut i restoran, u kojem gosti na velikoj terasi uživaju u bogatim i raznolikim obrocima u sklopu usluge Puni pansion Plus, s pićima uz obroke uključenim u cijenu.

Ulaganjem do bolje pozicije na tržištu

„Ovaj val investicija poboljšava poziciju Bluesuna na tržištu. Podizanje kvalitete usluge, proširenje sadržaja, kvalitetnija infrastruktura neminovno će se odraziti i na prodajne rezultate pa tako očekujem da će oni u narednim godinama i dalje rasti“, kaže Marin Gulan, Bluesunov direktor prodaje i marketinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

U Bluesunu vjeruju kako je ulaganje u njihove hotele ulaganje i u destinaciju jer se dovode gosti više platežne moći koji više troše i van hotela, čime se potiče lokalno gospodarstvo. Iduća je investicija u Bluesun hotel Marina u Brelima.

Napomenimo kako je Bluesun i ove godine sponzorski podržao najveći bolski festival „Graffiti na gradele“. A upravo je Bonaca 9. rujna, bila domaćin zajedničkom vježbanju Boljana u sklopu Aktivne Hrvatske, sportsko-edukativnog projekta kroz koji je u 11 godina prošlo 46 tisuća građana u više od 100 gradova i općina. I u budućnosti će Bluesun hoteli aktivno pridonositi podizanju kvalitete života lokalne zajednice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu

Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu