U Germaniji gdje je jedan od osnovnih postulata poslovanja društvena odgovornost i održivi razvoj, upravo je ekologija središnja tema 2022. godine.
CO2mpensating by planting je prvi hrvatski program nadoknade emisija ugljičnog dioksida, a kroz proces certifikacije se definira broj posađenih sadnica i količina ugljičnog dioksida koji će se nadoknaditi, a sve ovisno o razini onečišćenja pojedine djelatnosti.
Osim Germanije u projektu sudjeluju i brojne druge društveno odgovorne tvrtke: Coca Cola, Raiffeisenbank, E.ON, PwC, L'Oreal, Porsche Hrvatska,..
Do sada je kroz projekt održano 17 akcija pošumljavanja i to u zagrebačkom naselju Demerje, šumi Žutica u Ivanić Gradu, Turopoljskom lugu u Velikoj Gorici i na otoku Čiovu. Ukupno je u akcijama sudjelovalo čak 1500 volontera Šumoboraca, a posađeno je 26 000 sadnica. Uz akcije sadnje organizirane su i edukacije po školama na temu klimatskih promjena i važnosti šuma. Održane su 24 radionice u 11 škola.
Aktivnosti se nastavljaju i u ovoj godini i to još intenzivnije s ciljem sadnje oko 60 000 sadnica na brojnim lokacijama.
Iz Hrvatskih šuma zahvalili su svim partnerima na sudjelovanju i naglasili kako Hrvatske šume godišnje posade 9 milijuna sadnica, ali da je upravo svaka sadnica koju dođu posaditi volonteri izuzetno vrijedna jer pomaže u podizanju svijesti o važnosti šuma i brizi za okoliš.
Savez izviđača Hrvatske najavio je da se kreće s novim akcijama pošumljavanja, a tijekom ožujka na području šume Marča u Kloštar Ivaniću i šume Žutica u Ivanić Gradu volonteri Šumoborci su posadilii 25 000 novih sadnica. Na jesen će se akcije pošumljavanja organizirati i širom Hrvatske. U akcijama pošumljavanja sudjelovat će učenici osnovnih i srednjih škola, izviđači, zaposlenici partnera projekta te brojni drugi volonteri.
„U današnje vrijeme nekontroliranih klimatskih promjena, svi smo obavezni dati doprinos njihovom smanjenju, i pojedinci i tvrtke. Iz toga razloga smo izuzetno ponosni na sudjelovanje u ovom projektu, a nakon Boranke je sudjelovanje u CO2mpensating by planting bio prirodan slijed održivog razvoja Gemanije. Koliko god su posađene sadnice u sklopu projekta bitne, tolika je bitno i podizanje svijesti i edukacija o pitanjima ekologije.“, istaknula je Kristina Džigurski, menadžerica korporativnih poslova u Germaniji.