U terminu od 8. do 14. kolovoza festival će prezentirati renomirane kazališne grupe iz Francuske, Italije, Poljske, Crne Gore, Slovenije i Hrvatske te najbolje od suvremenog evropskog i hrvatskog kratkog filma.
Zvijezde programa Zadar snova 2011 su Santasangre (Rim), Teatar A Part (Katowice), Orian Theatre (Pariz), Via Negativa, Mini Teater (Ljubljana), Kazalište Hotel Bulić (Zagreb) i Kraljevsko pozorište Zetski dom (Cetinje).
Festival 8. kolovoza otvaraju zadarske nezavisne umjetničke snage s dvije nove produkcije. Dok Zadarski plesni ansambl slavi 20-u obljetnicu prve izvedbe, na horizontu se izdigla i nova suvremena priča, predstava Decipula (Krletka) kazališne skupine U biti, koja ujedno označava comeback jedne od najtalentiranijih zadarskih 'izvedbenih umjetnica', Vjere Vidov.
Večernjem programu predhodit će Doručak u 12, točno u podne, kao prvi od 4 čina koreodrame Tri sestre, ili javne prezentacije radionica koje se u Zadru održavaju pod vodstvom Jasne Frankić Brkljačić.
Već slijedeći festivalski dan, 9. kolovoza, redatelj Ivica Buljan nas žestoko uvodi u sferu postdramskog kazališta opremljenog vrhunskim izvedbama Senke Bulić i Marka Mandića u nastavku svog predanog rada s tekstovima B. M. Koltèsa i J. D. Salingera, prema kojima nastaje Ma and Al. Ishodište ovog inventivnog kazališnog izraza je predstava Sallinger, premijerno izvedena na Zadru snova 2009.
Radikalno naprijed nastavlja i Rozamunda, dekonstrukcija mita o Ženi spisateljici, Kraljevskog pozorišta Zetski dom i Senke Bulić, ovaj put u redateljskom ruhu, naoružane lascivnim tekstom Nobelovke Elfriede Jelinek i bespoštednom scenskom igrom Tihane Ćulafić i Marinka Leša.
Govorničku poziciju preuzima Via Negativa čiji umjetnički čin istražuje odnos performer-gledatelj. Evokacija, provokacija ili 'stavljanje karti na stol', saznat ćemo na Mitingu istine. Programu outdoor perfomansa pridružiti će se i zagrebačka gošća Selma Banich, čime festival nastavlja s predstavljanjem umjetnika koji osim izvedbenoj doprinose i konceptualnoj i društveno angažiranoj umjetnosti.
Trio, duo, mono, i ovogodišnji festival malih kazališnih formi dolazi do svojih vrhunaca. Vraćamo se teatru naizgled izgubljenih likova i besmislenih situacija. Pariški Orian Teatar predstavlja Becketta; već ovjenčana nagradom za najbolju režiju, predstava Mehdia Farajpoura bazirana je na monodrami Krappova posljednja vrpca, uopćeno smatranoj Beckettovim autobiografskim radom.
U suptilnoj i intimnoj atmosferi Klepsydre, kakvu kreiraju Marcin Herich i Monika Wachowicz poljskog Teatra A Part, pratimo ženu u tridesetim godinama, zarobljenu u tijelu koje je tek komad mesa oko beživotnog srca i praznine koju ništa ne može nadomjestiti.
Grand finale programa, solo je predstava Seigradi, talijanske grupe autora Santasangre. Kazališna inovacija u spoju znanosti i tehnologije s umjetnošću najviše evropske, a time i svjetske razine. Rođenje jednog bića u teatru apokalipse, Santasangre donosi priču o životu i vodi. Voda omogućava i potiče život, nedostatak vode ga gasi, a sva naša, velika ili mala, bitna ili nebitna nastojanja zbivaju se između tih dviju krajnosti. U predstavi nastupaju jedna plesačica i jedan hologram.
Uz kazališni program, kasnovečernji festivalski termin uigrano nastavljamo filmskim projekcijama u Sv Donatu. Publiku očekuju ukupno 34 kratkometražna naslova. S domaćeg terena hrvatski kratki filmovi iz selekcije 58. Festivala igranog filma u Puli, te u međunarodnom dijelu pobjednički filmovi Europske filmske akademije, u suradnji Zadra snova s Tabor film festivalom. Program kratkog filma počinje 8. i traje do 13. kolovoza. Sve projekcije su u Sv Donatu s počecima u 23.30 sati.