Sve se više europskih zemalja okrenulo kružnim tokovima kao najučinkovitijim rješenjima u prometu, što se raskrižja tiče. Najdalje su u tome došli Francuzi, čiji kružni tokovi ponekad broje i šest do sedam prometnih trakova, a semafora nema. Promet teče bez problema.
Španjolska i Portugal na ulazima u neke kružne tokove imaju semafore, pa je moguće da su te zemlje bile uzor kreatorima projekta za rekonstrukciju zagrebačkog rotora. No, to bi samo dodatno usporilo promet na cestama koje vode prema rotoru.
'Najavljeni projekt je loše rješenje'
'Mislim da je to loše rješenje. Rotor treba srušiti i umjesto njega napraviti petlju u dvije razine. Na koji način to izvesti, ovisi o raspoloživom prostoru, ali i o količini prometa iz svakog od prilaznih pravaca', rekao je stalni sudski vještak za cestovni promet Večernjem listu.
Husinec smatra da bi promet s autoceste prema Novom Zagrebu trebao teći kroz tunel, iznad kojeg bi bila petlja. Objašnjava da semafori ne mogu riješiti problem remetinečkog rotora jer on ima nekoliko velikih mana.
' Prije svega, na rotor se ulazi uzbrdo, odnosno sve se prilazne ceste penju na rotor pa je preglednost jako loša. Unutarnji trak nema nikakvu funkciju, a vozač koji u njega uđe teško će izaći. Rotor je dosta velik pa je na njemu moguće razviti veliku brzinu', rekao je Husinec, koji tvrdi da su to nedostaci koji uz neiskustvo i nepažnju vozača rezultiraju s gotovo dvije prometne nesreće svakog dana. Napominje da buduće rješenje mora biti takvo da i ispodprosječni vozač lako može percipirati kakva je situacija pred njim.