Buzz – Googleova društvena mreža

Google Buzz je ambiciozni projekt koji će Googleu omogućiti da uđe u svijet društvenih medija.

9.2.2010.
23:22
VOYO logo

Google je odlučio uzeti ono što radi najbolje, a to je organizacija interneta po važnosti, i primjeniti to na društvene mreže. Rezultat je Google Buzz, servis integriran s Gmailom koji će korisnicima omogućiti razmjenu linkova, fotografija, videa i mišljenja.

Pojavom društvenih mreža Googleova misija indeksiranja i organiziranja cijelog interneta je ozbiljno ugrožena. Korisnici mreža svaki dan generiraju goleme količine sadržaja koje se neorganizirano šire među njihovim prijateljima, no nema garancije da će relevantna informacija stići baš do osobe koja ju treba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Buzz je prilika da se organiziraju društveni mediji, ali i da se Facebooku otme dominacija na tom području.

Činjenica je da Google želi Facebookove korisnike zbog oglašavanja, a privući će ih samo servisom koji je jednostavan za korištenje poput Facebooka i koji je dobro integriran u usluge koje korisnici koriste. Zbog toga je Google ugradio Buzz u Gmail, jedan od svojih najpopularnijih proizvoda, i omogućio povezivanje s Twitterom, Flickrom, Picasom i Google Readerom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedina Googleova šansa za ulazak u društvene mreže je algoritam koji će ispravno predviđati kakav sadržaj korisnici žele vidjeti. Osim poruka korisnika koje pratite, Buzz će vam prikazivati i sadržaj koji ne pratite ako se on svidi vašim prijateljima sa sličnim ukusom. Također, iz poruka ćete moći ukloniti one nezanimljive bez da uklonite cijelog korisnika iz liste koju pratite. Facebook nema ovu opciju, pa možete ili čitati sve što korisnik piše, ili ignorirati sve njegove poruke.

Druga prednost pred Facebookom su postavke privatnosti. Moći ćete strogo kontrolirati tko može vidjeti svaku od vaših poslanih poruka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Buzz će posebno biti zanimljiv korisnicima u pokretu. Buzz for Mobile će vas u svakom trenutku obaviještavati o stvarima koje se događaju u vašoj blizini, bilo da se radi o izložbi u muzeju ili gužvi u prometu. Buzz for Mobile će prvo biti dostupan korisnicima Androida i iPhonea.

Buzz za sada djeluje obećavajuće, no sami će korisnici odlučiti hoće li servis zaživjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201002090251006

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo