Prvo hrvatsko istraživanje “Best Buy Award” (www.bestbuyaward.org) na nacionalno reprezentativnom uzorku, pokazuje da hrvatski građani smatraju da im eBay (www.ebay.com) kao općenita internet trgovina nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj. Iza web stranice eBay, smjestio se Neckermann (www.neckermann.hr) te zatim Njuškalo (www.njuskalo.hr). Zanimljivo je da su hrvatski građani na ovo prvo, prestižno mjesto, pozicionirali web stranicu korporacije koja nema ured u Hrvatskoj, niti koja nudi sadržaj i interakciju s kupcima na hrvatskom jeziku. Uz to, eBay je bolje upućenima u internet poslovanje poznat prvenstveno kao aukcijski site, danas je on međutim međunarodni “on line trgovački centar” na kojem je moguće kupiti i prodati gotovo sve i svašta. Sa više od 90 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta danas je eBay međunarodni “on line trgovački centar” na kojem je moguće kupiti i prodati gotovo sve i svašta. Tijekom 2009 godine, putem eBay trgovina prodalo se i kupilo roba i usluga u vrijednosi 60 milijardi američkih dolara (oko 2.000 US$ svake sekunde). Osim samog on-line trgovačkog centra koji se nalazi na adresi www.ebay.com, Ebay korporacija poznata je i po drugim brandovima koje ima u svojem vlasništvu kao što su primjerice: Skype, PayPal, Craigslist I brojni drugi. Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" sprovedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine. Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers. Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog u siječnju 2010. godine od strane centra za istraživanje tržišta GfK. Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi. Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
---------------------------------------------------------------------- Best Buy Award Croatia Kategorija: Internet trgovina općenito eBay (2,4%) neckermann.hr (1,3%) njuskalo.hr (1,3%) Bez odgovora = 90,1% N = 800; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk