Ebay – hrvatska internet trgovina broj 1

Prema istraživanju 'Best Buy Award', hrvatski građani smatraju da je eBay, internet trgovina koja im nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.

29.3.2010.
12:54
VOYO logo

Prvo hrvatsko istraživanje “Best Buy Award” (www.bestbuyaward.org) na nacionalno reprezentativnom uzorku, pokazuje da hrvatski građani smatraju da im eBay (www.ebay.com) kao općenita internet trgovina nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj. Iza web stranice eBay, smjestio se Neckermann (www.neckermann.hr) te zatim Njuškalo (www.njuskalo.hr). Zanimljivo je da su hrvatski građani na ovo prvo, prestižno mjesto, pozicionirali web stranicu korporacije koja nema ured u Hrvatskoj, niti koja nudi sadržaj i interakciju s kupcima na hrvatskom jeziku. Uz to, eBay je bolje upućenima u internet poslovanje poznat prvenstveno kao aukcijski site, danas je on međutim međunarodni “on line trgovački centar” na kojem je moguće kupiti i prodati gotovo sve i svašta. Sa više od 90 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta danas je eBay međunarodni “on line trgovački centar” na kojem je moguće kupiti i prodati gotovo sve i svašta. Tijekom 2009 godine, putem eBay trgovina prodalo se i kupilo roba i usluga u vrijednosi 60 milijardi američkih dolara (oko 2.000 US$ svake sekunde). Osim samog on-line trgovačkog centra koji se nalazi na adresi www.ebay.com, Ebay korporacija poznata je i po drugim brandovima koje ima u svojem vlasništvu kao što su primjerice: Skype, PayPal, Craigslist I brojni drugi. Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" sprovedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine. Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers. Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog u siječnju 2010. godine od strane centra za istraživanje tržišta GfK. Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi. Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

---------------------------------------------------------------------- Best Buy Award Croatia Kategorija: Internet trgovina općenito eBay (2,4%) neckermann.hr (1,3%) njuskalo.hr (1,3%) Bez odgovora = 90,1% N = 800; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo