U reklami za uloške napokon je prikazano nešto dosad neviđeno: Ne biste vjerovali, ali radi se o - krvi

Image
Foto: screenshot / youtube
Image
Foto: screenshot / youtube

Čak 74 posto žena i muškaraca koji su sudjelovali u Bodyformovoj anketi reklo je kako žele realističniji prikaz menstruacije u reklamama (i mi im dodajemo svoj glas)

19.10.2017.
14:00
screenshot / youtube
VOYO logo

Dosad smo imale prilike viđati stvarno sulude reklame za tampone i uloške, a u svakoj od njih žene bi za vrijeme menstruacije bile prikazane kao najveselija, najbezbrižnija i najrasplesanija bića na svijetu. I naravno, obavezno bi nosile bijele hlače... Sigurno se sve sjećate te reklame? Nisam sigurna za koju je marku uložaka ta reklama točno bila, ali su djevojke uglavnom nosile bijele hlače, na njima nisu imale ni jedne mrlje, skakale su i trčale ulicom...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, sva sreća da postoje i ljudi koji znaju kako funkcionira krvarenje za vrijeme menstruacije, pa je tako nova reklama za Bodyform uloške u priču uvela nešto potpuno novo i dosad neviđeno u reklamama za tampone i uloške... Krv! Wow!

Kakvo ugodno iznenađenje

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reklama počinje tako što netko izlijeva crvenu tekućinu na uložak. Nema nikakve plave tekućine, ni kapi, kunemo se. Zatim je prikazan muškarac koji (vjerojatno svojoj djevojci, mami, prijateljici) kupuje uloške bez da mu je zbog toga smrtno neugodno, a nakon toga je prikazana scena tuširanja, u kojoj vidimo žensku nogu kojom teče krv. Da, ne biste vjerovali, to se događa kad stojite u tušu za vrijeme krvarenja. Također, prikazana je i scena gaćica uprljanih krvlju.

Ova je reklama dio Bodyformove najnovije kampanje #bloodnormal, kojoj je cilj krv "izvesti iz mraka, na naše ekrane i u naše razgovore." Jer, sad je savršeno (i krajnje) vrijeme da menstruacija, kao nešto potpuno prirodno, prestane biti jedan od većih svjetskih tabua i misterija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu ove svoje kampanje, iz Bodyforma su anketirali i više od 10 tisuća žena i muškaraca te otkrili kako čak 74 posto njih želi "realističniji prikaz menstruacije u reklamama", piše Mashable.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo