Što trebate napraviti da vas ljudi odmah zavole

Svatko može razveseliti prisutne u sobi, neki kad u nju uđu, a drugi kad iz nje izađu. Koja ste vi osoba? Ako ste češće ona druga, možda vas zanima kako postići da vas ljudi zavole?

3.1.2011.
13:02
VOYO logo

Osjećate se kao lik iz pjesme Don't let me be misunderstood? Kako postići da vas ljudi odmah zavole, vjeruju vam i slušaju? Kad neki ljudi počnu govoriti, svi odmah naćule uši, no drugi mogu započeti istim riječima, ali će naići na zijevanje. Trebali biste naučiti ključne stvari komunikacije, magnetizma i slušanja drugih.

Tri razine komunikacije

Svaki put kad komunicirate s drugima šaljete tri vrste poruka: 1. Verbalne poruke – riječi koje izgovarate 2. Paraverbalne poruke – način na koji izgovarate riječi 3. Neverbalne poruke – govor tijela

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201012270398006Bez obzira na to komunicirate li privatno ili poslovno, prisutna su sva tri oblika komunikacije. Pokušajte ih, stoga, savladati što bolje možete.

Verbalne poruke Riječi koje koristite presudit će kako će ljudi reagirati na vas. Riječi koje napadaju, okrivljuju ili osuđuju tjeraju ljude. S druge strane, ljude privlači jezik koji podiže raspoloženje, a čine ga riječi koje su jezgrovite, jasne i istinite. A što su te riječi pozitivnije, to će više ljudi voljeti biti uz vas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paraverbalne poruke Način na koji izgovarate riječi – ton, ritam govora – šalje jasnu poruku sugovornicima, bez obzira na značenje izgovorenih riječi. Istraživanja pokazuju da su paraverbalne poruke odgovorne za 38 posto komunikacije. Dakle, vaši osjećaji i način govora mogu promijeniti značenje riječi. Imajte zato na umu svoje osjećaje dok govorite. U pravilu, ako su ljudi ljuti i uzbuđeni, govore brže i višim tonom. Ako im je dosadno ili su tužni, uglavnom govore sporo i monotonim glasom. Ako se brane, obično riječi izgovaraju odsječeno. Što je još važnije, slušatelji više vjeruju vašim paraverbalnim nego verbalnim porukama.

Neverbalne poruke U neverbalne poruke uključen je stav tijela, geste, izrazi lica i udaljenost od sugovornika. Ove suptilne, ali snažne poruke odgovorne su za 55 posto komunikacije. Dakle, imaju moć privući ili odbiti ljude. Izraz lica koji odražava entuzijazam, energiju i odobravanje prema drugima privlači slušače. Osjećaj jedinstva govornika i slušatelja postiže se ako stav govornikova tijela reflektira uključivanje drugih. Primjerice, ako ste direktno okrenuti prema nekome, imate neprekinuti kontakt očima, ali ne tako da zurite izazivajući nelagodu, te 'otvoren' gornji dio tijela, bez prekriženih ruku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tri dodatna ključa

Magnetska privlačnost Osim vješte verbalne, paraverbalne i neverbalne komunikacije, omiljeni ljudi posjeduju magnetizam, 'ono nešto' čime bez muke postižu utjecaj. O čemu se radi? Riječ je o našoj podsvijesti koja ostavlja sladak ili gorak okus u ustima. Naše misli, percepcija, stavovi i uvjerenja stvaraju dojam o nama kao osobi. Mi smo ono što mislimo. Ako mislimo da smo neprivlačni i dosadni, nesigurnost će izbijati iz naših pora i upravo ćemo tako djelovati drugima.

Naučite slušati Da bi vas odmah zavoljeli važno je slušati druge. Ljudi će vas izbjegavati pričate li stalno o sebi, prekidate li druge i ukoliko ste nezainteresirani dok drugi govore. Zapamtite da većina ljudi ne traži savjet, nego samo želi da ih saslušate. Zato dobre slušače voli većina ljudi. Političari i zavodnici ovo znaju dobro zloupotrebljavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, želite li trajnije rezultate, slušajte istinski zainteresirano – gledajte na slušanje kao na čast jer je druga osoba odlučila otvoriti se upravo vama. Pravi slušači pokušavaju shvatiti sugovornika čak i ako se njegovo razmišljanje razlikuje od njihovog. Dakako, ovo zahtijeva veći umni napor, no uspijete li slušati sa srcem, možete steći prave prijatelje.

Neka se drugi osjećaju posebno Većina ljudi voli pričati o sebi, pa ih potičite da to rade. Saznajte što ih zanima, a zatim pričajte o toj temi. Bolje ćete ih upoznati, ponešto naučiti o temi, a druga će se osoba osjećati važnom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Učinite li da se osjećaju posebnima i važnima, ljudi će vas više voljeti. Ljudi ne mare koliko toga znate sve dok ne saznaju koliko vam je stalo. A što im više pokazujete da vam je stalo, to će vas više voljeti.

Vezani članci:

arti-201006210337006 arti-201012270398006 arti-201009170774006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo