Uz pomoć digitalne manipulacije mladići iz nove američke kampanje protiv tinejdžerskih trudnoća izgledaju 'trudno'. 'Kod bilo koje vrste reklame najvažnije je zaustaviti prolaznike i natjerati ih da pogledaju poruku. Zbog džungle reklama oko nas, danas je to jako teško postići. Ali mi smo definitivno postigli taj prvi cilj', rekao je Bill Albert, glasnogovornik National Campaign to Prevent Teen and Unplanned Pregnancy.
Kampanju je pokrenuo Odjel za javno zdravlje grada Chicaga, pa su plakati osvanuli na autobusima, vlakovima i stanicama. Uz sliku 'trudnih' mladića stoji tekst: 'Neočekivano? Većina tinejdžerskih trudnoća je neočekivana. Izbjegnite neplaniranu trudnoću i seksualno prenosive bolesti. Koristite kondom. Ili čekajte.'
Publiku se zatim potiče da posjeti BeYouBeHealthy.org kako bi pronašli informacije o lokalnim klinikama, pravima tinejdžera te kako bi dobili niz odgovora povezanih sa seksom i seksualnošću.
'Sama pojava postera teško da će odmah smanjiti broj tinejdžerskih trudnoća. No to je poticaj na razmišljanje zbog čega može doći do ozbiljnijeg razmatranja ovih pitanja u mislima samih tinejdžera, a to je prvi korak prema promjeni ponašanja. Hoće li djelovati ili ne? Vrijeme će pokazati', dodao je Bill Albert.
Ovakav pristup se pokazao uspješnim u Milwaukeeju gdje su sličnu kampanju imali 2009. godine. Broj tinejdžerskih trudnoća ubrzo je pao za 10%.