Rihanna je pokrenula vlastiti beauty brend, Fenty Beauty, tek prošle godine, a otkako je izbacila prve proizvode, djevojke doslovno nisu prestale pričati o njima. No, osim što ljubiteljice šminke pričaju o njima, njeni se ruževi, highlighteri i puderi prodaju kao ludi, a navodno bi uskoro zaradom trebali preskočiti još jedan slavni beauty brend, Kylie Cosmetics, kojeg, znamo, drži mlada Kylie Jenner.
Tvrtka Slice Intelligence je usporedila zaradu od prodaje i marketinga za prvi mjesec brendova Kylie Cosmetics i Fenty Beauty i rezultati su pokazali da je Rihannin brend zaradio čak pet puta više od Kylieinog. I drugi su mjesec bili bolji i to čak za 34 posto, piše Glamour.
Fenty Beauty kupci troše više i ima ih po cijelom svijetu
Moguće da je ovo tako zato što su Kylieini proizvodi dostupni isključivo online, dok se Rihannini proizvodi prodaju i u Sephori i Harvey Nichols fizičkim trgovinama, no ovo je istraživanje pokazalo kako Kylie Cosmetics i Fenty Beauty uopće nemaju jednake profile kupaca. I dok tako kupci Fenty Beauty proizvoda godišnje troše i do 471 dolar na beauty proizvode, kupci Kylie Cosmetics proizvoda na make-up i kozmetiku troše oko 181 dolar. Isto tako, Fenty Beauty proizvode kupuju ljudi diljem svijeta, od SAD-a do južnoameričkih zemalja i dobrog dijela Azije, što znači da imaju mnogo širi raspon potencijalnih kupaca od brenda Kylie Cosmetics.