Prvi hrvatski lanac Juice barova Fruit Land i televizijska voditeljica Renata Sopek dogovaraju suradnju oko otvaranja zajedničkog juice bara u Dubrovniku.
"Obožavam vježbati, ali bez zdrave i prirodne prehrane nema dobrih rezultata. Već neko vrijeme tražila sam pogodan projekt vezan uz zdravu prehranu, a kod Fruit Landa mi se svidjelo to što su domaća tvrtka koju je pokrenula žena, a rade zdrave napitke bez kompromisa. Budući da nisu prisutni na krajnjem jugu Dalmacije, Dubrovnik nam se čini kao idealna nadogradnja posla s napitcima i salatama od svježeg voća i povrća koji su oduševili domaće i strane turiste", rekla je Renata Sopek.
Trendove prodaje smoothiesa i voćnih salata razmjerna su novost u Hrvatskoj, ali na svjetskoj razini prate ih i veliki fast food lanci poput McDonald'sa ili Star Bucksa koji je čak pokrenuo svoj podbrand "Evolution Fresh".
Industrija juice barova nudi razne napitke kao što su smoothiesi, prirodni sokovi, shakeovi i jedna je od najbrže rastućim industrija u području ugostiteljstva u svijetu. Tome svakako doprinosi sve veća osviještenost ljudi o važnosti zdrave prehrane.
Globalna industrija prirodnih sokova i smoothie barova do 2015. godine dosegnut će vrijednost od 11 milijardi dolara, prema izvješću Global Industry Analysts. Potražnja je, kako otkriva to istraživanje, padala tijekom svjetske ekonomske krize od 2008. do 2009., ali se sada uspješno oporavlja na krilima potražnje za zdravom i organski uzgojenom hranom.
Svjetska proizvodnja prirodnog soka od voća i povrća do 2015. dostići će 65 milijardi litara godišnje. Prirodni svježi sokovi od voća i povrća imaju rast bolji od ostalih napitaka na tržištu, poput energetskih pića i flaširane vode.
Tržište prirodnih sokova u Europskoj uniji 2010. godine bilo je vrijedno 36 milijardi dolara, a od tada je raslo prosječnom stopom od 2 posto godišnje. Očekuje se da će do 2015. imati vrijednost od 40 milijardi.