Učenici u Nizozemskoj postigli su bolje rezultate na nizu testova, nakon što su počeli pohađati sate glazbe, odnosno počeli učiti svirati neki instrument ili pjevati. To je pokazalo istraživanje u kojem su znastvenici pratili 147 nizozemskih školaraca.
Polovica djece je uz redovno školovanje, u dobi od šest godina krenula učiti svirati i neki instrument. Testiranje je provedeno nakon dvije godine ovakvog režima.
(FOTO: Thinkstock)
"Djeca koja su pohađala sate glazbe pokazala su bolje mentalne vještine, naprednije jezične vještine te sposbnost organizacije svog vremena i izvršavanja zadataka te su bolja bila u školi", kaže šef studije Artur Jaschke sa Sveučilišta u Amsterdamu.
"Naši zaključci pokazuju da mentalne vještine koje djeca razvijaju kroz glazbu mogu utjecati na brojne druge mentalne vještine i općenito razvoj mozga, što vodi do boljeg akademskog uspjeha", kaže Jaschke te se nada da će ovo istraživanje potaknuti nadležne da u školama pojačaju sate glazbenog odgoja jer je, kako dodaje, u Nizozemskoj i brojnim drugim zemljama, glazba gotovo iščeznula iz škola.
Pročitajte još:
- Muzikoterapija: glazba kao lijek
- Savjet pedijatra: 10 čimbenika psihosocijalnog razvoja djeteta
- Ako vam nedostaje inspiracije, izbjegavajte molove: vesela glazba potiče kreativnost
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!