Ashley Graham je potpisala ugovor s Revlonom i ovo je prva beauty kampanja za koju je angažiran plus size model

Image
Foto: theashleygraham / instagram

Ovo je prvi put za Ashley, ali isto tako i prvi put za beauty industriju

26.1.2018.
14:00
theashleygraham / instagram
VOYO logo

Revlonova beauty kampanja Live Boldly odnedavno je bogatija za još jednu divnu ženu - novo lice kampanje postala je Ashley Graham, napoznatiji plus size model na svijetu, koja je nedavno s njima potpisala ugovor o suradnji. I da, ovo joj je prva beauty kampanja u životu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je pomalo nevjerojatno da dosad zaista ni jednom nije sudjelovala niti u jednoj beauty kampanji, s obzirom da je bila posvuda i radila sve živo, ovo nije samo njen prvijenac, već i prvijenac čitave industrije ljepote. Revlon je jedan od prvih brendova koji je za svoju kampanju angažirao plus size modela.

Ni jedan plus size model dosad nije dobio ovakav angažman, barem ne službeni

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U povijesti, žene s oblinama nisu dobivale ovakve angažmane u beauty industriji. I ovo je na neki način revolucionarno, s obzirom da se u mojoj generaciji modela još nikad nije dogodilo. Ovo je jedan od onih trenutaka kad se osjećam kao da sam dobila krila. Čak sam malo i plakala", ispričala je Ashley u intervjuu za WWD.

Graham se tako pridružila modelima Adwoai Aboah, Imaan Hammam i Raquel Zimmerman, a najavljeno je i kako će novi globalni ambasador brenda biti glumica Gal Gadot, koju vjerojatno najbolje poznajete po njenoj ulozi Wonder Woman.

'Živi odvažno' je ustvari Ashleyna životna filozofija

Što se same kampanje i njenog naziva tiče, savršeno se poklopio sa životnom filozofijom po kojoj Ashley živi. "Živi odvažno (live boldly) je ustvari mantra mog života. Uvijek si u ogledalo govorim; ti si odvažna, ti si genijalna, ti si prekrasna", ispričala je Ashley, kako piše u opisu videa na Revlonovom službenom Instagram profilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možemo vidjeti kako se plus size modeli polako počinju pojavljivati u make-up kampanjama, ali dosad još nismo čuli da je neka od njih zaista i potpisala ugovor. A mislim da se to događa zato što kompanije samo žele naizgled nešto promijeniti", ispričala je Ashley.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova genijalna kampanja trebala bi biti posvuda sljedećih 18 mjeseci, piše Nylon, a Ashley će ovo biti savršena prilika da sruši još koju barijeru u svijetu ljepote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo