Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Poslovna komunikacija /

Oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji: kako se pravilno obratiti?

Oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji izrazito je bitna stavka. Krivo obraćanje odmah je znak vaše (ne) profesionalnosti. Otkrijte osnovna pravila za uspjeh

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji značajano se razlikuje od onog u osobnom razgovoru ili dopisivanju. U osobnoj komunkaciji s bliskim osobama nije toliko bitno obraćanje i tituliranje, ali u komunikaciji s nepoznatima ili poslovnim suradnicima - ključno je. 

Oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji ovisi o nekoliko stvari. U obzir moramo uzeti spol, starost osobe, titulu i ostalo. Pri upoznavanju ljudi međusobno, uvijek upoznajte prvo predstavljamo muškarce ženama, a zatim obrnuto te starije osobe mlađima. 

Koristimo oslovljavanje na temelju statusa i položaja, za razliku od upoznavanja prilikom opuštenijih susreta kada možemo reći "gospođa" ili "gospodin." Oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji obavlja se po funkciji koju osoba obavlja. 

Primjerice: "profesor Perić", "direktor Lončar". 

U situacijama kada morate govoriti pred većom grupom ljudi u kojoj postoje i muškarci i žene, koristite obraćanje "dame i gospode." U slučaju profesionalnog okupljana za specifičnu svrhu možete koristiti i "drage kolege," Slična pravila vrijede i za oslovljavanje u poslovnoj komunikaciji putem maila ili pisma. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike