Kupovina odjeće mnogim ženama predstavlja veliki stres i odlazak u shopping definiraju kao najgoru noćnu moru. Razlog za to ne krije se u maloj ponudi ili izbirljivom ukusu, već je riječ o ženama najomraženijoj temi - konfekcijskim veličinama.
Rijetki su oni koji nisu upoznati s činjenicom da se konfekcijske veličine odjeće razlikuju od trgovine do trgovine, a nerijetko se dogodi i da u istoj trgovini, ne možete probati istu konfekcijsku veličinu različitih modela traperica, jer ćete jedne moći odjenuti bez problema, a druge primjerice nećete moći navući preko bokova.
Mnogi cjenovno pristupačni brandovi odjeće imaju univerzalne veličine odjeće koje ne odgovaraju svim kupcima. Tako primjerice konfekcijske veličine nekog talijanskog branda neće odgovarati svim Hrvaticama, jer je odjeća rađena prema mjerama Talijanki koje su niže od Hrvatica.
Upravo iz tog razloga, u posljednjih nekoliko godina brandovi koji svoje dućane imaju po cijelom svijetu konfekcijske veličine prilagođavaju veličinama žena na određenom području.