Kupci u Aldiju itekako su upoznati sa strahom i stresom koji nastaje kada pokušavaju držati korak s osobljem na blagajni kada dođe vrijeme za plaćanje.
Savjeti kupaca
S mnoštvom drugih kupaca sudeći po redu iza, mnogi ljudi su pod pritiskom, toliko da su ljudi podijelili načine za usporavanje procesa naplate kako bi preokrenuli stvar u svoju korist.
Neki savjetuju da se zgužvaju kodovi na ambalaži kako se ne bi skenirali prvi put, drugi bacaju svoju kupovinu ravno natrag u kolica da se sortiraju na parkiralištu, a jedan je kupac rekao da sve što trebate učiniti je jednostavno zamoliti osoblje.
No, jedan kupac koji je ponosno podijelio vlastiti trik na Facebooku i suočio se s reakcijom drugih, koji kažu da su 'munjevito' brze naplate jedna od glavnih prednosti kupnje u supermarketu pa su čak otišli toliko daleko da kažu da bi ih trebalo zabraniti u trgovinama. Fotografija podijeljena u Aldi Facebook grupi prikazuje pojedinačne artikle razmaknute cijelim putem niz pokretnu traku, prisiljavajući osoblje blagajne da čeka da polako dođu do kase prije nego što ih mogu skenirati. Uz video je pisalo: "Evo ti Aldi. Samo da imamo vremena za pakiranje" i zaista su podijeljena mišljenja u komentarima oko toga je li taktika genijalna ili ne.
Aldi
Sebični kupci
Jedna osoba je odgovorila: "Ljudi poput tebe koji pakiraju svoje vrećice na blagajni su tako dosadni i sebični. Pokušajte se pakirati vani kao i svi drugi." Drugi je uzvratio: "Ako se ne možete nositi s tim, idite u Woolies ili Coles ili zapravo upotrijebite isporučenu klupu za pakiranje koja je dalje od blagajne." A treći je dodao: "Prezirem kad ljudi to rade."
Ali nisu svi bili toliko kritični jer su im drugi zahvaljivali što su podijelili savjet i čak sugerirali da će sami isprobati sljedeći put kad posjete trgovinu. Jedan je napisao: "Oh sviđa mi se to! Pakiranje u Aldiju bi trebalo biti olimpijski sport!" A drugi je rekao: "Pljesak, ovo je genijalno."
Međutim, dva člana Facebook grupe koji su rekli da rade u Aldiju otkrili su da je to trik koji mnogi kupci pokušavaju primijeniti i oni imaju vlastite metode da ga prevladaju. Jedan član osoblja je odgovorio: "Imam klijente koji to rade, ja samo podignem ruku da pomaknem remen, pustim da se sve skupi i onda počnem skenirati." A drugi je rekao da rade potpuno isto, napisavši: "Kada sam radio u Aldiju i ljudi su ovo radili, držao bih prvu stavku od senzora svojom rukom dok se sve ne skupi", piše Mirror.