Neke žene mrze šoping, neke u njemu uživaju, a neke su više uzbuđene zbog same aktivnosti nego zbog toga što će kupiti. U novom istraživanju koje je proveo portal Myndplay, prenosi Her, proučavani su gama moždani valovi ispitanika povezani s ekstremnim užitkom, a ispitanici su zatim podijeljeni u dvije skupine.
U prvoj skupini su bili 'nadahnuti kupci' koji su kupili odjeću kako bi se osjećali dobro, dok je druga uključivala takozvane 'shop-y-cats' koji su kupovali samo da bi se uklopili.
Trgovci nas iskorištavaju
Rezultati su pokazali da je 84 posto nadahnutih kupaca bilo pod utjecajem adrenalina tijekom kupnje, a učinak se može usporediti sa seksom. "Ovo fascinantno istraživanje dalo nam je veliki uvid u to što se sve može postići kada si dovoljno inspiriran i kupuješ kao nitko do sada", rekao je Rob Hattrell.
Zanimljivo je to da su 'shop-y-cats' takožer doživjeli uzbuđenje zbog šopinga, ali ono je bilo jako kratkog vijeka. Međutim, kada su ispitanici dobili zadatak da pronađu nešto potpuno drukčije, odnosno posebno, šoping im je predstavljao veći izazov i bili su mentalno iscrpljeni.
Dakle, i same možemo zaključiti da vrlo često kupujemo samo zbog kupovanja, a ne zato što nam nešto silno treba. Ono čega nismo svjesne jest koliko nas zbog toga trgovci dobro debelo iskorištavaju.