Europska online modna platforma Zalando planira širenje na osam europskih tržišta među kojima je i Hrvatska, najavljeno je u utorak iz te tvrtke. Tvrtka je na konferenciji za novinare u Berlinu najavila širenje na osam europskih tržišta, među kojima je i Hrvatska.
"Tako će od srpnja i Hrvati moći naručivati odjeću, obuću i modne dodatke preko ove vodeće online modne platforme, koja je već dostupna u 17 europskih zemalja", navodi se u priopćenju.
The logo of German shoes and clothing retailer Zalando is pictured at a storehouse in Brieselang, eastern Germany on September 30, 2014. Europe's biggest online fashion retailer, Zalando, will have its Initial Public Offering (IPO) on October 1, 2014 at the stock exchange in Frankfurt am Main, western Germany. On September 29, 2014, the company set the share price for its IPO at 21.5 euros, near the high end of its targeted range.,Image: 206914433, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no
"Cilj je isti – biti polazna točka modne industrije. Naš fokus će biti na rastu i dugoročnim investicijama", rekao je jedan od izvršnih direktora Robert Gentz.
Domaći proizvođači moći će ponuditi svoje proizvode izvan Hrvatske
Uključivanje Hrvatske i drugih sedam zemalja znači da će se roba naručena preko Zalanda dostavljati u te zemlje (u koje se sada ne dostavlja), web sučelje bit će lokalizirano odnosno prevedeno i na hrvatski jezik, a domaći proizvođači moći će ponuditi svoje proizvode i brendove i to ne samo za kupce u Hrvatskoj.
Osim Hrvatske, Zalando se širi na Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju u 2021. godini te na Mađarsku i Rumunjsku u 2022. godini.
Zalando je europska online modna platforma osnovana 2008. godine u Berlinu, a prema podacima tvrtke koristi je više od 38 milijuna korisnika u 17 europskih država.