Sudeći prema viđenome, u novoj sezoni hit će biti one u nježnoružičastoj i žutoj boji, čvrstih formi u obliku kovčega, ukrašene aplikacijama te napravljene od različitih vrsta kože i jarkih boja. Nije slučajno što se dizajneri posebno trude da naprave toliko lijepih torbi jer dame bez njih uistinu ne mogu.
Prema nekim statistikama, prosječna žena ima sedam svojih najboljih kožnatih prijateljica: svih oblika, veličina i boja. Neke modele nose na posao, neke u slobodno vrijeme, neke u svečanim trenucima... A tek boje! Za svaku odjevnu kombinaciju postoji i savršena nijansa.
Dakle, kada su u pitanju torbe, ženama je jedna – kao nijedna. A potragu za pravom uvelike olakšava velika ponuda torbi u online dućanima. Jako je zabavno, naime, iz udobnosti svoga doma – na računalu i mobitelu – pregledavati svo to šarenilo boja i formi, uspoređivati cijene, nešto odabrati, platiti karticom – kao što su Mastercard® i Maestro - i nakon nekoliko dana željenu torbu dobiti na kućnu adresu.
Prema podacima MasterIndex istraživanja o korištenju financijskih usluga među korisnicima kartica u dobi od 18 do 55 godina u Hrvatskoj koje je proveo Mastercard (listopad 2017.), na internetu kupuje čak 84% korisnika kartica, a najčešće se kupuju odjeća, obuća i modni dodaci (67%), potrošačka elektronika (48%), predmeti za kućanstvo (32%), kozmetika i parfemi (28%) te ulaznice za kulturna događanja (26%).
U kategoriji modnih dodataka prodaja torbi ima veliki udio. Zna to i Varaždnika Mura Pehnec Žigmud, koja je još prije nekoliko godina pokrenula online trgovinu u kojoj se nalazi stotinjak unikatnih i ručno izrađenih modela od vrhunske talijanske kože. Osim što su potpuno neodoljive, imaju i divna imena poput modela Amelie, Alda, Ballerina, Mabel i Candy.
"Po meni, kao prodavača ali i kao kupca, najveće su prednosti online šopinga praktičnost i komocija. Zapravo možeš obaviti sve, a da ni ne izađeš iz kuće: naručiš, platiš i kroz dva dana dobiješ", kaže dizajnerica torbi razigranog dizajna, praktičnih formi i veselih boja koje Hrvatice jednostavno obožavaju. Zahavaljujući svom online dućanu, točnije dostupnosti njezinih kreacija svim ženama bez obzira na adresu stanovanja, dizajnerica torbi Mura Pehnec Žigmud uspješno spaja poslovne obveze i obiteljski život s troje male djece u svom rodnom Varaždinu.
No, da biste uspješno, sigurno i brzo kupili, primjerice, novu torbu na internetu, potrebna vam je kreditna kartica poput standardne Mastercard® kartice koja je idealna za svakodnevne kupnje u trgovinama i online te u slučaju nepredviđenih troškova.
Ujedno, ova je kartica prihvaćena diljem svijeta i bit će vam najbolji suputnik na putovanjima. Omogućava kupnju s odgodom plaćanja na više od 40 milijuna prodajnih mjesta u svijetu i na internetu te podizanje gotovine na više od dva milijuna bankomata i isplatnih mjesta u zemlji i inozemstvu.
Osim toga, ovom karticom možete plaćati jednokratno ili obročno bez kamata i naknada na posebno označenim mjestima u Hrvatskoj. Troškovi učinjeni u jednom obračunskom razdoblju od 30-ak dana plaćaju se jednom mjesečno u cijelosti, i to na datum u mjesecu za koji se dogovorite s vašom bankom. Vaša Mastercard kartica vam daje slobodu i podržava vaš način života, a kao korisnik Mastercard kartica možete ostvariti niz različitih pogodnosti namijenjenih upravo vama.
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s Mastercardom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Medije.