Modni svijet još nije vidio ovako velebno prikazivanje neke kolekcije

4.10.2013.
11:48
VOYO logo

Ovo je ujedno bila i posljednja kolekcija koju je Marc Jacobs dizajnirao za Louis Vuitton, gdje je 16 godina obnašao dužnost kreativnog direktora. Veliki ljubitelj luksuza i glamura tako se pobrinuo za svoj grandiozni odlazak o kojem će se još dugo pričati u modnim krugovima.

Upravo za vrijeme njegovog angažmana u Louis Vuittonu, ovaj je brend doživio svoj vrhunac uz svima jako poznate torbe i ostale modne dodatka koje danas posjeduje gotovo svaka trendsetterica. Marc je sada odlučio kako je vrijeme da se posveti vlastitoj modnoj kući koja nosi njegovo ime, a koja je u većinskom vlasništvu luksuznog konglomerata LVMH-a, koji posjeduje i Louis Vuittona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako službeno odlazi iz Vuittona, LVMH će u naredne tri godine pojačano raditi na sve više rastućem Marc Jacobs brendu kako bi on bio rašireniji, dostupniji i profitabilniji. Govoreći u brojkama, ovaj brand u svojim je počecima vrijedio 20 milijuna dolara, dok je sada dostigao zaradu od milijardu dolara u godišnjoj prodaji.

//www.youtube.com/embed/24uH2vzFJBE

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se same revije tiče, ista je izgledala kao svojevrsno prebiranje po najupečatljivijim dizajnerskim trenucima koje je Jacobs ostvario u Vuittonu, dok joj je cilj (osim megalomanskog ispraćanja Marca Jacobsa) bio odati počast 'zabavljačici koja se nalazi u svakome od nas', s kombinacijom raskošnog perja i večernjih haljina sa zanimljivim dodacima, ali i sportskim varijantama koje su uključivale hlače u kombinaciji sa sakoima na čijim je leđima pisalo 'Paris'.

Bilo kako bilo, modni svijet nikad nije vidio ovako velebno prikazivanje neke kolekcije, što unatoč pogrebnoj tematici predstavlja dašak osvježenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo