Volimo kupovati online, ali mnoge internetske trgovine imaju jednu zajedničku karakteristiku koja nije baš pohvalna - odjeću predstavljaju modeli s istim oblikom tijela, obično vrlo mršavim ili opet prekrupnim.
Asos je shvatio da je to ozbiljan propust i prepoznao je potrebu za modelima različitih veličina jer prosječna žena nosi broj 38-42. Od sad ćemo na njihovoj mobilnoj aplikaciji moći vidjeti kako neki modni komad izgleda na različitim tipovima tijela.
Ovu hvalevrijednu promjenu uočila je jedna Twitterašica, a Asos ju potvrdio nekoliko dana kasnije, navodi Her.
"Jao, sada još više volim Asos!"
"Pomno nas pratite jer slijedi jedna promjena an našoj aplikaciji"
Osim što je napredak u promicanju pozitivnog odnosa prema tijelu, ova promjena je praktična i mnogima će olakšati online kupnju. Koliko se puta znalo dogoditi da smo stvari morali vraćati natrag jer su na nama izgledale kao krpe ili u njih nismo mogle stati, bez obzira što smo naručile naš broj.
Možda ovo nije velika promjena, ali je ipak odmak od nekih nametnutih standarda. Asosov će primjer, nadamo se, slijediti i drugi online trgovci.