Victoria's Secret je popularni brend koji pokriva 35% tržišta donjeg rublja što je puno više od kojeg drugog proizvođača. Najveći broj gaćica koji nude u svojoj kolekciji jest konfekcijski broj 46. No, potrošači i dalje nisu zadovoljni. Oni od proizvođača putem peticije traže da se uvedu i plus-size veličine.
Pokretačica jedne od peticija, Dana Drew, tako primjerice ima ne može kupovati u njihovom dućanu iako bi jako voljela.
'Moja kreditna sposobnost je dovoljno dobra za njihove proizvode, ali činjenica da u dućanu donjeg rublja mogu kupovati samo mirise, losione i sprejeve za tijelom govori mi da moje proporcije nisu dovoljno dobre za njih. Svake godine pratim modnu reviju Victoria's Secreta i umirem od želje da kupim njihove proizvode no, nažalost to ne mogu jer za mene nikada nema odgovarajuće veličine', rekla je nezadovoljna Drew, a donosi Business Insider.
Victoria's Secret isprva je imao parola 'Savršeno tijelo' ('The perfect body'), a kasnije je pokrenuo novu kampanju sa sloganom 'Tijelo za svakoga' ('A Body For Every Body').
Kako kaže pokretačica peticije ovaj bi modni brend morao dobro razmisliti o tome da pokrene 'plus size' kampanju jer u Americi ima oko 100 milijuna žena koje su na odjeću plus-size veličine prošle godine potrošile oko 17.5 milijardi dolara.