Tina ne krije zadovoljstvo snimljenom kampanjom u kojoj se predstavlja nova kolekcija Ipaneminih japanki i sandala: 'Presretna sam što sam dobila mogućnost biti zaštitno lice Ipaneme koju u svijetu promovira poznata manekenka Gisele Bündchen. Čak mi ni cjelodnevno snimanje nije bilo problem jer sam imala priliku vidjeti i isprobati najnovije modele japanki. Vesele me nadolazeći dani kada ću moći stalno nositi japanke i sandale uz ljetne haljine.'
Brazilska tvrtka Ipanema poznata je po svom raskošnom šarenom stilu koji je i glavno obilježje najglamuroznijeg susjedstva u Brazilu po kojem je dobila ime. Da je Ipanema jedna od najpopularnijih svjetskih proizvođača obuće; točnije japanki i sandala, potvrđuje i njihovo zaštitno lice Gisele Bündchen, najpoznatiji supermodel na svijetu. Nova ekskluzivna kolekcija 'Ipanema Gisele Bündchen', dobila je ime upravo u čast te poznate ljepotice.
Ipanema je pokrenula kampanju 'Unique' koja je trenutno veliki hit među ljubiteljima maštovite obuće. Tom kampanjom Ipanema promovira nošenje jedinstvenih pari japanki u kojima je svaka od njih različita, tako da svatko može kreirati svoj poseban par.
Ipanema ne misli samo na kupce, nego i na prirodu. Ekološki osviještena proizvela je liniju proizvoda od materijala koji se mogu stopostotno reciklirati, a čiji je bazni materijal morska sol. Za Ipanemu u Hrvatskoj, uvoznik je poduzeće Carvel koje od 2012. godine uvozi i distribuira brend Ipanema, najvećeg svjetskog proizvođača sandala i japanki, kompanije Grendene.