'Ideja je već dugo bila u mojoj glavi, ali ovo ljeto sam u suradnji s Mirkom napravio kolekciju koja je inspirirana '70-ima, kreacije su nosive u dnevnim i u večernjim varijantama, te su jako ženstvene. Ima jako puno komada koji su nosivi u dnevnim kombinacijama, poput plišanih kardigana, dnevnih košulja-haljina, košulja bogatih volanima i mašnama, odijela od pliša, ali i večernjih glamuroznih toaleta', opisao je Grubnić svoju kolekciju.
'Kolekcija je rađena od najfinije svile i pliša, a imamo i ženstvene šešire koji prate stil kolekcije. Prioritet pri stvaranju kolekcije nam je bio spojiti dizajn i kvalitetu izrade materijala s cijenom koja je prihvatljiva širokim masama', objasnio je Grubnić.
Za razliku od uobičajenog i konvencionalnog načina, sama kolekcija nije predstavljena na reviji, nego putem priloženih pres-fotografija, što je Marko napravio po uzoru na Toma Forda i tempirao da premijerno bude prikazana tijekom najprestižnijih svjetskih tjedana mode.
'Nikada nisam robovao hrvatskim pravilima i normama, pa tako ni ovaj put. Svi su očekivali da ćemo napraviti reviju ili sudjelovati na nekom našem tjednu mode, ali meni je za sada bilo ljepše i draže družiti se cijeli dan u opuštenoj atmosferi sa svojim curama i kroz zabavu i ugodno druženje snimiti prave jesenske fotografije, kojima, evo, predstavljam svoj novi poslovni potez', zaključio je Grubnić.
Reklamna kampanja za kolekciju snimljena je u suradnji s frizerskim salonom Renata i vizažisticom Ivanom Hotti, dok je iza objektiva bio Marko Grubišić. Zaštitna lica ove jesenske kampanje, koja se od ovog tjedna prodaje u trgovinama Ginger, u sklopu Heruc galerije, su: Iva Jerković, Fani Stipković, Iva Šarić te Ecija Ivušić.
Njegove kreacije već je isprobala pjevačica Maja Šuput, koja je jednu od njegovih haljina nosila na promociji svog novog albuma Nevaljala te proslavi 32. rođendana, dok je Marko Grubnić njezin koncert na Karlovačkim danima piva popratio zaogrnut šarenim kardiganom iz vlastite kolekcije.
Vezani članci:
arti-201109261470006 arti-201109230268006 arti-201109211061006