Marina se već dugi niz godina bavi offline i online medijima, a ima i svoju agenciju za digitalni marketing. Kaže kako je cijela priča nastala sasvim slučajno, od imena Štraca pa sve do najprodavanije ilustracije žirafe na majicama koja je prvotno bila samo 'črčkarija' na papiru. Evo što nam je sve ispričala, a predstavila je i novi proizvod u ponudi – prekrasne ruksake od jute i kože.
"Prije dvije godine je počela cijela priča i nastao brend, a u središtu pozornosti se tada pronašao incident oko riječi 'štraca'. Odmah sam prepoznala tu riječ kao ključnu za ime, a sve je zapravo nastalo sasvim slučajno.
Nacrtala sam jednu ilustraciju i objavila na svojem Facebook profilu, a moji su prijatelji tražili da im napravim majice s tom ilustracijom. Tako je sve i krenulo. Odlučili smo napraviti web stranicu jer smo pomislili da bi se i drugima moglo svidjeti to što radim. Reakcije su bile jako dobre pa smo nakon prve faze kad su se ljudi zapiknuli zbog samog imena, odmah krenuli u proizvodnju", ispričala nam je Marina Perić o svojim počecima te dodala kako inspiraciju oduvijek pronalazi u svakodnevnim stvarima koje je okružuju.
"Kaže se: Ako uspiješ napraviti nešto u Švicarskoj, onda su ti svugdje vrata otvorena. Tako je i bilo"
Marina Perić
Marina živi u Švicarskoj već tri godine, a proizvode samim time radi za oba tržišta, hrvatsko i švicarsko. "Živim u Švicarskoj, a tu se ništa ne može prodati ukoliko nije kvalitetno. Kod nas (u Hrvatskoj) ljudi također prepoznaju kvalitetu kojoj se rado vraćaju. Nama je u interesu da se što više ljudi vrati našem proizvodu, pa veliku pažnju pridajemo baš tom segmentu, a dobivamo samo pozitivne reakcije. Švicarci kažu, ako tu uspiješ nešto napraviti onda su ti svugdje vrata otvorena, a sve mi se više čini kako je ovo stvarno istina.
Još jedan dokaz da se ljudima sviđa njezin rad je i veliki broj pratitelja na društvenim mrežama. Osim kvalitete, ljudi vole i jednostavnost, a upravo to ima Štraca.
"Novi proizvod u ponudi je ruksak. Radi se o jednostavnom ruksaku za sve koji ne vole šarenilo na majicama"
Možda misliš kako ima još niz sličnih brendova koji sami rade majice i ruksake, ali Štraca se ipak po nečemu razlikuje od drugih. Uvijek uvodi nove stvari jer ljudima nekad jednostavno dosade isti proizvodi. "Imamo jedan artikl koji nema nitko. Radi se o ART-shirt BOXu (kutija s majicom i bojama za tkaninu), a trudimo se uvijek uvesti nešto novo. Posljednja takva stvar su ruksaci koji su napravljeni od prave kože i jute te su ručno šivani."
"Jako volim jednostavno i htjela sam da napravimo nešto neutralno što će se moći nositi na šarenu i raznoliku ponudu haljina, majica s kratkim i dugim rukavima i hudica-haljina. Nisam htjela raditi torbu s ilustracijama, već sam htjela čist i jednostavan ruksak za nekog tko ne voli šarenilo na majicama. Tako je nastao proizvod koji je odvojen od odjeće i koji će biti zanimljiv starijoj i mlađoj populaciji.
Za ljeto čak planiramo napraviti ruksake u bojama, odnosno zabavnu torbu za plažu s mornarskim štihom, klasičnim prugama, ali u kombinaciji s prirodnom jutom i posebnim tkanjem", otkrila nam je Marina o novim ruksacima koji su izazvali pravu pomutnju na društvenim mrežama.
"Uvijek volim čuti reakcije ljude, a važna mi je i interakcija. Kad radim nešto novo pitam ljude za mišljenje"
Svakom je ruksaku posvećena velika pažnja te se šiva komad po komad, a ne industrijski. "Važno mi je da je sve napravljeno kako treba i da su kupci zadovoljni."
Ruksaci dolaze u dvije veličine- veći za osobe s puno stvari i onaj manjih dimenzija koji je napravljen naknadno. "Prvo smo stavili fotku na društvene mreže velikog ruksaka i htjeli smo čuti što će ljudi reći. Uvijek volim čuti reakcije ljudi, a jako mi je važna i interakcija. Kad radim nešto novo pitam ljude i s njima se savjetujem. Uvažavam njihove ideje. Jedna je cura napisala kako bi bilo odlično staviti jedan džep za mobitel pa smo to uvažili. Ovako svi dobiju djelić onoga što su rekli da bi htjeli imati."
Marina naravno ima i pomoć svojeg tima, za koji ima samo riječi hvale, a koji šiva i sklapa materijale, dio posla koji je njoj pomalo stran. Marina se s druge strane bavi dizajnom i promocijom te kontaktira klijente. "Sve radimo samo putem društvenih mreža, bez previše dodatnih promocija. Jednostavno se nemamo praksu promovirati na neki klasičan način. Proizvodi se prodaju samo preko web shopa, nemamo fizičku trgovinu."
"Ne znam po čemu su artikli Štrace, samim time i ruksaci, drugačiji od drugih brendova, ali znam da dajemo sve od sebe", priznala nam je Marina za kraj.
Štraca T-Shirt možeš pronaći na Facebook i Instagram profilu, kao i na web stranici.