Američki brand GUESS ove je jeseni angažirao Camilu Cabello, američku multiplatinastu autoricu i pjevačicu kubano-meksičkog porijekla, kako bi zajedno s Alexom Dellisolom bila zaštitno lice advertising kampanje za GUESS Jeans. Nakon što je objavila hit singl “Crying in the Club”, Camilina karijera nastavlja uzlaznom putanjom upravo zahvaljujući angažmanu u posljednjoj GUESS kampanji.
Dominira Denim
Inspirirana GUESS korijenima i prepoznatljivim američkim stilom, autentična crno-bijela kampanja odraz je višegodišnjeg iskustva koje GUESS ima s denimom. “Ne znam šta bi bilo uzbudljivije od ove nevjerojatne kampanje i partnerstva s GUESS-om” izjavila je Cabello. “Oduvijek sam voljela njihovu estetiku i nisam ni mogla zamisliti da će mi se toliko posrećiti da postanem dio te estetike”.
Pod umjetničkim vodstvom Paula Marciana, kreativnog direktora tvrtke GUESS Inc, kampanju je snimila fotografkinja Tatjana Gerusova u pustinji Palmadale, u Kaliforniji. Zamišljena tako da prati zaljubljeni par dok na putu traga za strašću i uzbuđenjem, kampanja oslikava GUESS tradiciju kroz majice iz ere logomanije devedesetih i predimenzionalnim jeans jaknama. Dominacija denima priziva u sjećanje eru kultnih GUESS kampanja.
Vintage logo
Ovogodišnju žensku kolekciju karakteriziraju različite forme, uglavnom od jeansa, od predimenzioniranih jakni, uskih traperica s visokim strukom, strukiranih majica i košulja koje definiraju grudi. Jakne u više boja ili s leopard uzorkom, kojima posebnost daju detalji od eko krzna, ove sezone će svaki outfit učiniti posebnijim. Ove sezone vraćaju se i majice s vintage logom nastavljajući prepoznatljivu GUESS tradiciju. Za GUESS muškarca ove sezone ključni komadi su predimenzionirane college jakne i pilotske jakne. Različiti modeli traperica i jakni od iskidanog ili kiselinom ispranog jeansa imaju istaknuto mjesto u jesenskoj Guess kolekciji.