Nije što je nekad bilo / Ni Crkva više nije što je nekad bila: Neki vjernici plaćaju milodare aplikacijom, a Papa je influencer

Image
Foto: Google Maps, Twitter

Kako crkva ne bi zaostajala za današnjim vremenom i tehnologijom, društvenim mrežama i ostalim načinima komunikacije, radi sve samo kako bi postala 'moderna'. Nije ovdje samo riječ o novim zgradama, koje po mnogima izgledaju kao silosi i poslovni objekti, već i o činjenici da sada postoje i katolici-inluenceri, pa i aplikacija 'Klikni pa moli' odobrena od strane Vatikana. Je li se izgubio sam smisao mise, molitve i je li se maknuo sam fokus s vjere? Kliknite 'SLJEDEĆA':

29.3.2019.
10:11
Google Maps, Twitter
VOYO logo

'Influenceri u Crkvi, a i oko nje' - vodi ih papa Franjo

Dvije djevojke na Instagramu, Facebooku i YouTubeu govore o tome kako meditirati na kršćanski način, dijele poveznice za predavanja o tome zašto se treba suzdržati od seksa prije braka ili citiraju Bibliju.

#instaevanđelje ili možda brza molitva dok skrolate Instagramom. Fotografije s filterima, profil moderan, ali je poruka malo drukčija. Na primjer - pozovi Isusa na kavu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Htjele smo u tom mnoštvu Instagram profila, gdje su svi polugoli, gdje se prenosi poruka 'Ako si polugol, privući ćeš mase'. Želimo reći ljudima da je to laž, da ne trebaš biti polugola ili našminkana da bi se bolje osjećala", kazala nam je katolička influenserica Emina Dabo Hunjak.

I zato su dvije godine planirale kako otvoriti svoje profile na Instagramu i Youtubu. Sada svojim pratiteljima govore 'Isus je tu, a gdje si ti?', objašnjavaju na kakvu vas na avanturu života poziva Duh Sveti i uče kako meditirati kršćanski... 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želimo utjecati na mlade ljude sa svojim instaprofilom i YouTubeom, prenijeti ljudima dobre i pozitivne stvari, želimo ih evangelizirati. Biti katolička influenserica je prekrasno, mi  provodimo Isusovo poslanje. Odlučile smo to raditi, i radimo to na mladi i urbani način", ističe Emina.

Možda posao influencera povezujete s naslikavanjem u skupoj odjeći, šminkom ili tropskim plažama, ali kod Marijete i Emine prije ćete naći poziv na misu ili upute kako se preobratiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Htjele bismo reći da imaju nas, koje smo prošle ono što one tek trebaju proći, želimo staviti Krista kao uzora koji je isto hodao u njihovim cipelama. Koji je hodao davno davno, ali je ostavio nadu i utjehu", objasnila je druga katolička influenserica Marijeta Martić.

"Papa nam je veliki uzor, on je veliki svjetski influencer. Odlučio se približiti mladima, na društvenim mrežama. Mi ga jako volimo i lajkamo i shareamo, citiramo ga", kazala je Emina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznato je da influenceri dobro zarađuju u Hrvatskoj, oni najutjecajniji i po 50 tisuća kuna mjesečno. Marijeta i Emina rade svoje poslove od 8 do 4, i u ovome ne vide financijski profit.

A cilj je da skupe što više pratitelja i pomognu što većem broju ljudi u pronalasku Boga putem Instagrama. Zasad ih imaju pet tisuća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/7
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike

Image
SVIĐA LI VAM SE? /

Modni brend prodaje 'narukvicu' koja podsjeća na rolu selotejpa za masnu cijenu