Net-a-Porter slavi žene ekskluzivnom linijom dizajnerskih majica, a svi prihodi od prodaje idu u humanitarne svrhe

Image
Foto: net-a-porter

Sva sredstva od prodaje ovih majica bit će donirana organizaciji Women for Women International

2.3.2018.
11:42
net-a-porter
VOYO logo

Povodom Međunarodnog dana žena koji se obilježava 8. ožujka, online stranica za kupnju luksuznih modnih komada izbacila je ekskluzivnu i limitiranu liniju majica s natpisima u suradnji sa šest slavnih dizajnera, a sva će sredstva od prodaje istih otići u fond ogranizacije Women for Women International, piše Harper's Bazaar.

Kolekcija se sastoji od šest bijelih t-shirt majica koje su dizajnirali redom Stella McCartney, Ganni, Off White, Bella Freud, Rosie Assoulin i Chloé, a svaka majica i svaki natpis na njoj predstavlja dizajnerovo viđenje osnaživanja i slavljenja žena i ženske moći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I svatko od dizajnera objasnio je zašto je koristio baš određene motive ili baš određeni natpis u dizajniranju ovih iznimno posebnih modnih komada. Evo što su rekli neki od njih.

Chloé - drevni simbol prenesen u današnji kontekst

Image
Foto: net-a-porter

Kreativna direktorica modne kuće Chloé, Natacha Ramsay-Levi, rekla je kako je ovo simboličan način ukazivanja na zajedništvo žena i ženstvenosti. "Prepoznavanje i individualnosti i posebnost žena bila je moja misao vodilja kad sam napravila svoju prvu kolekciju za Chloé. I upravo to navelo nas je da ovoga puta iskoristimo ovaj cikladski totem, simbol koji je stariji od četiri tisućljeća, ali je i dalje itekako prepoznatljiv. Htjela sam poruku tog simbola prevesti u čast Međunarodnog dana žena, pa sam ga u zlatnoj boji uključila na prednji džep t-shirt majice, dok sam kao dodatak na rukavu stavila zlatni ring. Zajedno, ovi detalji predstavljaju moć stvaranja života koja leži u svim ženama."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bella Freud - Love for you

Image
Foto: net-a-porter

Dizajnerica Bella Freud svoju je inspiraciju pronašla u snažnoj moći ljubavi koja ujedinjuje. "Ljubav nas povezuje, ljubav je uključiva. Ljubav nam otvara srca i misli kako bismo prekoračili vlastite granice", izjavila je.

Ganni - Girls, girls, girls on top

Image
Foto: net-a-porter

Ditte Reffstrup, kreativna direktorica modne kuće Ganni, rekla je da njezina 'Girls on Top' majica predstavlja i dobar humor i slavljenje žena u isto vrijeme. A ovu je majicu, kaže, dizajnirala za: "Sve genijalne djevojke i žene koje uvijek hrabro koračaju naprijed i koje ne žele dopustiti da ih se stopira samo na osnovu njihova roda."

Rosie Assoulin

Image
Foto: net-a-porter

Rosie Assoulin objasnila je da je njen natpis Do It For Grandma, ispisan na nekoliko različitih jezika, inspiriran snažnim osjećajem zajedništva žena u njenoj obitelji te svime onime čemu su nas nas naučile i čemu nas uče naše mame i bake. "Ja sam bila inspirirana svojom bakom, koja je govorila hrpu jezika i živjela u mnogim zemljama svijeta. Svako ju je njeno iskustvo odvelo na neko novo i neistraženo mjesto, a njena su mudrost i iskustvo neprocjenjivi. Ono što su naše bake proživjele, i povijesno i osobno, veoma je inspirativno, a jednakost za koju se mi danas možemo boriti za njih je tada većinom bila nedostižna", ispričala je dizajnerica.

Sva sredstva idu u fond organizacije koja se već 25 godina bori za prava žena i okončanje siromaštva u ratom pogođenim državama

Image
Foto: giphy

Net-A-Porter će sva sredstva od prodaje ovih majica donirati Women for Women International, organizaciji koja je u svojih 25 godina postojanja pomogla više od 462 tisuće žena u osam ratom pogođenih država, i kojima je od samog osnutka cilj prekinuti siromaštvo i boriti se za njihova prava i prava svih žena svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I da, moramo za kraj reći koliko nam je neviđeno drago da se pokreću ovakve i slične inicijative upravo zbog svega onoga što one predstavljaju i za što se bore. Da!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo