Maštovito spajanje mode i neobičnih frizura u novoj kampanji trgovina Karla

Image
Foto: Karla, Mladen Šarić

Kampanja kojom Karla trgovine luksuzne obuće i modnih dodataka predstavljaju novu kolekciju proljeće-ljeto 2018.

11.4.2018.
15:30
Karla, Mladen Šarić
VOYO logo

Dugih 28 godina Karla trgovine, ukorak sa svjetskim metropolama, donose aktualne modne trendove svojim kupcima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku. I ovog proljeća u Karla trgovinama možete naći novitete koji dolaze s potpisom najpoznatijih svjetskih dizajnera obuće i modnih dodataka.

Vještim povezivanjem modnih dodataka i maštovitih frizura – Karla kreativni tim predstavio je novu kampanju za kolekciju proljeće-ljeto 2018. Kampanju nose različite frizure, koje baš odgovaraju aktualnim modnim trendovima i ukrašene su odabranim komadima obuće i modnih dodataka iz Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, Furla, Menbur zadnjih kolekcija. Upravo ti modni detalji – obuća i modni dodaci – savršeni su ukras uz koje, ove sezone, nećete proći nezamijećeno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Karla, Mladen Šarić

Tako će sezonu proljeće/ljeto 2018. obilježit neobični materijali modnih dodataka, poput gumenih Furla torbica, ukrašeni efektnim 3D našivcima; topli spektar boja, od nježno ružičaste, fuksije, losos narančaste do vatreno crvene koje prožimaju Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, i Twinset kolekcije; miješanje raznih modnih epoha sa suvremenim trendovima gdje se sljubljuje retro estetika sa suvremenim dizajnom; te popularni colour blocking koji se vraća na velika, modna vrata.

Image
Foto: Karla

'Haute Coiffure' kampanju potpisuje stilist Borut Mihalić, fotograf Mladen Šarić, video producent Timy Šarec, make up artist Saša Joković i hair stylist Milena Maršić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nove modele iz kolekcije proljeće-ljeto 2018. potražite na www.karla.hr

Image
Foto: Karla
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo