Linija donjeg rublja koja je zgranula svijet

Francuska modna kuća izazvala je buru kontroverzi nakon što je krenula s reklamiranjem modne linije Jours Apres Lunes koja je namijenjena za djevojčice od četiri do 12 godina.

17.8.2011.
19:18
VOYO logo

Glavna zamjerka je u tome što je francuska modna kuća za promoviranje svoju modne linije napravila fotografije koje prešle svaku granicu. Djevojčice su na njima našminkane i, naravno, u donjem rublju te poziraju kao odrasle žene.

Fashionista, koji su prvi objavili priču o kontroverznoj modnoj liniji, ističu i kako je već sasvim dovoljno zabrinjavajuće i to što se uopće pokreće linija donjeg rublja za djecu koja se uopće ne bi trebala opterećivati time.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedno je sigurno, ono u čemu se slažu gotovo svi mediji, jest da su fotografije na kojima djevojčice poziraju u grudnjacima i gaćicama previše i za staviti kao ilustraciju priče.

Dizajnerica koja potpisuje liniju Jours Apres Lunes Sophie Morin istaknula je kako je njen cilj i bio posuditi trendove iz donjeg rublja za odrasle kako bi napravila rublje za djecu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modna kuća ima i svoju liniju za bebe, tinejdžere i žene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo